کد خبر: ۴۸۹۱۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

همین امروز جلوی امارات بایستیم

بازی مسخره‌ای که دو سال قبل سعودی‌ها به راه انداختند و با بی‌تفاوتی عجیب مدیران وقت فوتبال‌ ما تبدیل به کابوس تیم‌های ایرانی شد، حالا بار دیگر در حال تکرار است و این بار اماراتی‌ها هم مثل عربستانی‌ها از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته‌اند بازی نمایندگان‌شان مقابل تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی‌طرف برگزار شود.
آفتاب‌‌نیوز :
هرچند طرح این خواسته هم مسخره و خنده‌دار است و بیشتر به طنز شباهت دارد تا خواسته رسمی اما از بس سران کنفدراسیون فوتبال آسیا بی‌هیچ دلیل موجهی به نفع کشورهای عربی و به ضرر تیم‌های ایرانی حکم داده‌اند که می‌‌ترسیم این بار هم با بی‌تفاوتی احتمالی فدراسیون فوتبال، AFC تصمیم عجیب دیگری بگیرد و نمایندگان کشورمان مقابل حریفان اماراتی هم امتیاز میزبانی نداشته باشند.

 دو سال قبل وقتی برای اولین بار فدراسیون فوتبال عربستان سعودی چنین طرح خنده‌داری را به کوالالامپور برد، دست روی دست گذاشتیم و البته به ادعای دبیرکل وقت فدراسیون که گفته بود چنان دفاعی کردم که عربستان را سرجایش نشاندم و عربستانی‌ها ناچارند به ایران بیایند، دل خوش کردیم که عاقبت‌مان بازی با سعودی‌ها در مسقط و ابوظبی و... شد.

 این بار لطفاً نقش تماشاچی را بازی نکنیم و همین امروز جلوی خواسته غیرمنطقی اماراتی‌ها بایستیم. تیم‌های عربی به دلیل حضور هواداران خونگرم ایرانی، از بازی در ورزشگاه‌های کشورمان وحشت دارند و نباید اجازه بدهیم حق میزبانی به همین سادگی از تیم‌های ایرانی گرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
2
قربانت گردم، حالا وقت زیاد است! چرا اینهمه عجله! سالها پیش وقتی می خواستند فرودگاه بین المللی جدید را نامگذاری کنند، پیشنهاد کردم نام آن را بگذارند «فرودگاه بین المللی خلیج فارس» آنوقت همین امارات که هر بیست و چهار ساعت هشت بار طیاره های نونوارش در باند همین فرودگاه نشست و برخاست می کردند صدای رسای مهماندار را می شنیدندکه می گوید؛ مسافران محترم تا دقایقی دیگر در فرودگاه بین المللی خلیج فارس فرود خواهیم آمد! کو گوش شنوا؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
ههههه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین