کد خبر: ۴۸۹۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
در پی وقوع حادثه زلزله در غرب کشور صورت گرفت

آماده‌باش هواپیما‌های ترابری C۱۳۰ ارتش جهت انتقال مجروحان زلزله غرب کشور

در پی وقوع حادثه مصیبت بار زلزله در غرب کشور، ستاد بحران نیروی هوایی ارتش تشکیل جلسه داد و ضمن اعلام آماده باش کامل به یگان‌های تابعه خود، برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده تصمیماتی را اتخاذ کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آماده‌باش هواپیما‌های ترابری C۱۳۰ ارتش جهت انتقال مجروحین زلزله غرب کشوربه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در جلسه ستاد بحران نیروی هوایی ارتش مقرر شد، تیم پزشکی که برای خدمات رسانی به زائرین اربعین به فرودگاه ایلام اعزام شده بود، با تجهیزات کامل به پادگان ابوذر سرپل ذهاب منتقل شوند.

همچنین در این راستا یک تیم پزشکی با تجهیزات درمانی از پایگاه شهید نوژه همدان به کرمانشاه اعزام شده و با تشکیل بیمارستان صحرایی مشغول خدمات رسانی به مجروحین هستند؛ بنابراین گزارش به پایگاه‌های هوایی شهید دوران شیراز، وحدتی دزفول، شهید لشگری مهرآباد و شهید نوژه همدان برای اعزام هواپیما‌های ترابری C۱۳۰ جهت انتقال مجروحین، کمک‌های مردمی و... آماده باش کامل داده شده است.

گفتنی است بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش و دیگر بیمارستان‌های این نیرو نیز آماده پذیرش مجروحین هستند و تیم آماد رزمی نهاجا نیز مامور ارائه خدمات آمادی از قبیل: پوشاک، تغذیه، چادر و... به حادثه دیدگان است.

میزان 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین