کد خبر: ۴۸۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

واکنش هنرمندان به زلزله شب گذشته کرمانشاه چگونه بود؟

به دنبال وقوع زلزله بزرگ شب گذشته، یکشنبه 21 آبان، در استان کرمانشاه و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان، هنرمندان نیز به این واقعه واکنش نشان دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد فرزین، سامان احتشامی، محمد علیزاده، محمد معتمدی، هانا کامکار، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، محسن چاوشی، سالار عقیلی، حجت اشرف‌زاده، مهناز افشار، روزبه حسینی کارگر، پوران درخشنده، سعید آقاخانی، منصور لشگری قوچانی، محمدرضا گلزار، مهدی سلطانی سروستانی، امیر آقایی، ایرج نوذری، روشنک عجمیان، هومن حاج عبدالهی، ماهیا پطروسیان، مرجان گلچین، شهره لرستانی، بیژن بنفشه‌خواه، شهره سلطانی، نسرین مقانلو، آتیلا پسیانی، کامبیز دیرباز و بابک جهانبخش ازجمله هنرمندانی هستند که تاکنون با انتشار پیام‌های تسلیت در صفحات اجتماعی خود به این حادثه واکنش نشان دادند و خواستار  کمک به حادثه‌دیدگان شدند.

سالار عقیلی با انتشار مطلبی نوشت: درگذشت هموطنان عزیزمان، در زلزله استان‌های غربی کشور را خدمت مردم شریف و بزرگوار ایران تسلیت عرض می‌کنم.

برسان باده که غم روی نمود ای ساقی

این شبیخون بلا باز چه بود ای ساقی

 مهناز افشار نیز نوشت: حالم داغون‌تر از این حرفاست که بخوام و بتونم صرف یک عرف تسلیت به گم و همدردی کنم. این دیگه چه بلایی بود که بر سرمون نازل شد. همه این خبرا و عکسا آوار شد سرم.

پوران درخشنده که خود اهل کرمانشاه است، نوشت: تسلیت، تسلیت، به ایرانم، به مردم دیارم، به عزیزانم در غرب کشور، کرمانشاه، قصر شیرین، سر پل ذهاب، ایلام، و به همه آسیب‌دیدگان در این زلزله.

نرگس آبیار نوشت: اوضاع وخیم‌تر از آن است که فکر می‌کردیم. هموطنان ما احتیاج به کمک دارند. غم سنگینی ست. امیدوارم همگی صبورانه در کنارشان باشیم و با کمک و همدلی این بحران را قابل تحمل‌تر کنیم. این فیلم صحنه‌هایی دردناک از زلزله سرپل ذهاب را نشان می‌دهد.

حجت اشرف‌زاده نوشت: خدایا صبر برای مصیبت دیده‌ها برای هموطنانم هر جا که هستند غم نباشه و تسلیت به خانواده‌های زلزله‌زده. کاش کاری از دستمان برمی‌آمد پلک نزدیم همه تا الان الهی دورتون بگردم غمتون رو کاش نبینم بخدا باید در مقابل مصائب قوی بود و باهم و کنار هم بود تسلیت و اندوه.

سایر هنرمندان نیز با انتشار پیام‌های کوتاه این واقعه را تسلیت گفته و خواستار رسیدگی به حادثه‌دیدگان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین