کد خبر: ۴۸۹۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

نادری: زلزله‌زدگان ثلاث باباجانی به غذا، دارو، پتو و چادر احتیاج فوری دارند

نماینده پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی با ابراز گلایه از خدمت‌رسانی کُند به زلزله‌زدگان گفت که در حال حاضر در منطقه ثلاث باباجانی احتیاج به غذا، دارو، پتو و چادر برای اسکان موقت زلزله‌زدگان وجود دارد. ما از دولت، وزرا و رییس‌جمهور می‌خواهیم که هر چه سریعتر این امکانات را فراهم کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
شهاب نادری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: متاسفانه از وقوع زلزله تاکنون خدمات‌رسانی به نحو مطلوب انجام نشده است. اکنون وزیر کشور و وزیر بهداشت در منطقه ثلاث باباجانی حضور دارند ولی مردم و زلزله‌زدگان احتیاج فوری به آذوقه دارند.

وی افزود: بخش‌هایی از روستاها تخریب شده است. ما از وزرا، دولت، رییس‌جمهور و تمامی مسئولان می‌خواهیم پای کار بیایند، مردم نتوانسته‌اند به غذا و امکانات اولیه دسترسی پیدا کنند با وجودی که اسکان موقت آنها در حال انجام است ولی هنوز به طور کامل صورت نگرفته و مشکل کمبود چادر برای اسکان آنها وجود دارد.

نادری گفت: لازم است نیروهایی از استان‌های دیگر برای خدمت‌رسانی به کرمانشاه اعزام شوند. اولین و مهم‌ترین چیزی که نیاز داریم غذا، دارو، پتو و چادر است. شرایط بحرانی است و هر چه به شب نزدیک‌تر می‌شویم هوا سردتر می‌شود و مردم نمی‌توانند بدون چادر اسکان داشته باشند. این مناطق سردسیر است و باید هر چه سریعتر برای اسکان آنها کاری شود.

وی درباره روند کشف اجساد و دفن آنها، گفت: پزشکی قانونی در اینجا مستقر شده و جسدهایی که از زیر آوار بیرون کشیده شده‌اند به خاک سپرده شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین