کد خبر: ۴۸۹۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

دستگیری قاتلین دوجنسیتی در تهران با نام های میترا و مرجان /عکس

در پی گزارش درگیری منجر به قتل در خیابان شریعتی تهران در ساعت 4 بامداد امروز؛ پلیس عاملان این قتل را دستگیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش عصرخبر، با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد مردی 45 ساله به هویت مشخص که از ناحیه از ناحیه گوش دچار خونریزی شدید شده ، فوت نموده است . 

شاهدان صحنه درگیری در اظهارات اولیه عنوان داشتند که دو خانم جوان را دیده اند که مقتول را به زمین هل داده و پس از آن با یک دستگاه خودرو پژو 207 سفید رنگ از محل متواری شدند. 
دستگیری قاتلین دوجنسیتی در تهران با نام  های میترا و مرجان /عکس

با تشکیل پرونده مقماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

یکی از شاهدان صحنه درگیری در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: "ساعت 03:50 مورخه 22/08/1396 با صدای درگیری بیدار شدم ؛ از پنجره منزل که بیرون را نگاه کردم ، متوجه صحنه درگیری دو خانم با آقایی شدم که دو نفری در حال کتک زدن وی بودند؛ یکی از این دو خانم مقتول را هل داد که مقتول روی زمین افتاد ؛ در ادامه این دو نفر سوار یک دستگاه خودرو 207 سفیدرنگ شده و از محل متواری شدند ". 

دستگیری قاتلین دو جنسی
همزمان با آغاز تحقیقات، شاهد دیگری که دو خانم متواری شده را برای دومین بار در صحنه جنایت مشاهده کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دو خانمی که سوار بر خودرو پژو 207 از محل متواری شده بودند را زمانیکه اورژانس به محل رسیده بود، سوار بر خودرو 207 مشاهده کردم که مجددا به محل درگیری برگشته بودند؛ این دو نفر با مشاهده ماشین اورژانس به سرعت از محل متواری شدند اما من در همان لحظه کوتاه توانستم قسمتی از شماره پلاک خودرو آنها را به خاطر بسپارم .

با اطلاعات بدست آمده از شماره پلاک خودرو دو خانم متواری شده از صحنه، کارآگاهان اقدام به شناسایی مالک خودرو پژو 207 در منطقه پاسداران کردند ؛ بلافاصله کارآگاهان به این محل مراجعه و در ساعت 14:00 به دستگیری دو خانم های به نام های مرجان (28 ساله) و میترا (21 ساله) اقدام کردند که در همان لحظه دستگیری مشخص شد این دو نفر دو جنسیتی هستند.

اعترافات متهمین
مرجان و میترا پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به درگیری با مقتول و همچنین ضرب و شتم وی با ضربات قفل فرمان اعتراف کردند و در خصوص نحوه آشنایی و انگیزه درگیری خود با مقتول ، برقراری روابط غیر اخلاقی را علت اصلی آشنایی خود با مقتول و در ادامه درگیری با او مطرح کردند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
مرجان مرده و میترا مرده اینجور باید اسمش رو بگی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین