کد خبر: ۴۸۹۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

میزان مورد نیاز خون از تمام گروه‌های خونی جمع‌آوری شده است

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: اکنون میزان مورد نیاز از تمام گروه‌های خونی دریافت شده است و تا اطلاع ثانوی نیازی وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
ابراهیم سلطانیان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: از صبح امروز افراد زیادی برای اهدای خون به پایگاه‌ها مراجعه کرده‌اند اما در این شرایط نیازی به اهدای خون نیست و در صورت نیاز مردم به صورت پیامکی یا تلفنی فراخوان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه افرادی به صورت گروهی و خانوادگی برای اهدای خون حاضر می‌شوند عنوان کرد: با افراد صحبت شده و آن‌ها پذیرفتند که ثبت‌نام کنند و در روزهای آینده در صورت نیاز با پیام‌های سازمان مراجعه و خون اهدا کنند.

سلطانیان با بیان اینکه اکنون به اندازه کافی ذخیره از تمام گروه‌های خونی وجود دارد گفت: اکنون هیچ‌یک از گروههای خونی کمبود ندارند اما سازمان انتقال خون فردا از ساعت هشت صبح فعال و آماده خدمات‌رسانی به نیازمندان به خون است.

وی افزود: بهترین اقدام سازمان انتقال خون در این شرایط مرکزیت است به این معنی که تمام نیروهای انتقال خون در یک مرکز جمع‌آوری می‌شوند تا مردم بتوانند در همان مکان خون اهدا کنند چون برخی از فراورده‌های خونی همچون پلاکت باید بلافاصله بعد از اهدا جداسازی شوند و در اختیار واحد پخش خون قرار بگیرند.

سلطانیان گفت: واحد‌های سیار در صورت دریافت خون نمی‌توانند این فراورده را به موقع به دست واحد‌های پخش برسانند به همین دلیل مرکزیت در سازمان مرکزی قرار گرفت و مردم به این مکان فراخوان می‌شوند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه  عنوان کرد: مدیریت استان کرمانشاه پیام‌های سازمان انتقال خون را می‌گیرد و به اطلاع مردم می‌رساند و مردم آنچه که از مدیریت بحران می‌شنود همان را انجام دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
چرا این مسئول زبان تشکر از مردم ندارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین