کد خبر: ۴۸۹۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹

چادر از نیازهای اساسی مردم در مناطق زلزله‌زده

قائم مقام شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: ششمین محموله از کمک های مردمی مردم نوع دوست کرمانشاه به زلزله زدگان استان ارسال شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی عبدالمالکی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این محموله شامل آب معدنی، غذاهای کنسروی، لباس گرم و پتو است.

وی  با اشاره به برپایی چهار پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر کرمانشاه، گفت: این پایگاه ها در پارک شاهد، فرهنگسرای شهر(چهارراه جوانشیر)، فرهنگسرای کوثر(ابتدای خیابان گذرنامه) و فرهنگسرای گل نرگس(ابتدای شهرک ژاندارمری) مستقر هستند.

عبدالمالکی با تقدیر از مشارکت مردم کرمانشاه در این امر خداپسندانه، گفت: این پایگاه ها تا پاسی از شب آماده دریافت کمک های مردمی هستند.

وی افزود: با توجه به استقبال مردم پیش بینی می شود تا پایان امشب 12 کمپرسی کمک های مردمی جمع آوری و به این مناطق ارسال شود.

وی، چادر را از نیازهای اساسی مردم در مناطق زلزله زده عنوان کرد و از مردم خواست در صورت امکان نسبت به اهدای چادر جهت اسکان زلزله زدگان اقدام کنند.

عبدالمالکی گفت: کمیته ورزش های هوایی، تشکل های مردمی ندای قاصدک و سبز گستران و ستاد مردمی حامیان دولت در کرمانشاه(حمد)، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری را در جمع آوری کمک های مردمی یاری می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین