کد خبر: ۴۸۹۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

کانتونا: دوست دارم دوباره بنزما را در تیم ملی فرانسه ببینم

اسطوره باشگاه منچستریونایتد خواهان بازگشت مهاجم رئال مادرید به ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه است.
آفتاب‌‌نیوز :
کریم بنزما که در حدود دو سال پیش در ماه اکتبر 2015 به دلیل اتهام به دست داشتن در اخاذی از متئو والبوئنا، هافبک ملی‌پوش تیم لیون از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه از تیم ملی فوتبال این کشور کنار گذاشته شد، تا به امروز به ترکیب خروس‌ها فراخوانده نشده است. 

در ماه جولای اخیر بود که دادگاهی در فرانسه، مهاجم رئال مادرید را از اتهام اخاذی تبرئه کرد و در ادامه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اشاره کرد در صورتی که بنزما آمادگی لازم را داشته باشد، دیدیه دشان می‌تواند از این بازیکن برای حضور در جمع خروس‌ها دعوت به عمل بیاورد.

دیدیه دشان اما در آستانه دیدار دوستانه فرانسه مقابل آلمان در مواجه با پرسشی در خصوص احتمال بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه گفت که صحبت در این مورد خسته‌کننده شده است. کریم بنزما هم گفته است امید ندارد تا زمانی که دشان روی نیمکت تیم ملی فرانسه باشد به جمع خروس‌ها فراخوانده شود.

اریک کانتونا که خود در زمان بازیگری‌اش تجربه کنار گذاشته شدن از تیم ملی فرانسه بنا به دلایل انضباطی را داشته است، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «فرانس اینتر» گفت: قطعاً ما دوست داریم بهترین بازیکنان را در تیم ملی فرانسه ببینیم و من به شخصه علاقه‌مند به دیدن بنزما در تیم ملی هستم و فکر نمی‌کنم این تنها نظر و خواسته من باشد.

میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین