کد خبر: ۴۸۹۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
گزارش سایت Fox Sport از شکست ناپذیران آسیا

ایران با کی‌روش تیم همیشه برنده است

موفقیت های ادامه دار تیم ملی ایران باعث شد تا فاکس اسپورت آسیا در تحلیلی جالب لقب تیم همیشه برنده را به شاگردان کی روش بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش "ورزش سه"، ایران با هدایت سرمربی پرتغالی سال رویایی را سپری کرد تا جایی که در آخرین بازی های تدارکاتی سال 2017 نیز شکست ناپذیر نشان داد تا سایت Fox Sport Asia در تحلیلی جالب لقب تیم همیشه برنده را به ایران بدهد.

سایت Fox Sport Asia در ابتدای گزارش خود آورده است:« ایران با کارلوس کی روش یکی از تیم های پربحث حاضر در جام جهانی 2018 روسیه لقب گرفت تا  از همین حالا و در فاصله چند ماه تا مسابقات مرحله نهایی مورد توجه رسانه ها باشد. تیمی که خیلی زود سهمیه و بلیت سفر به جام جهانی 2018 را برای دومین بار متوالی دریافت کرد». 
 


در ادامه این تحلیل آمده است:« یکی از دلایل موفقیت تیم کی روش، تحقق و اجرا در تاکتیک های گوناگون بازی در مدت یادشده بوده و همچنین به بازیکنانی که کمتر مجال خودنمایی داشتند، فرصت حضور در میدان را داده است.تیم ملی با این شرایط پیوسته بردهای مختلف را تجربه کرده و اکنون نیز می کوشد همین حس یعنی حس همیشه برنده بودن را حفظ کند. با توجه به این شرایط از تیم ایران به عنوان یک شگفتی ساز احتمالی بین تیم های حاضر در جام جهانی روسیه نام برده می شود.تیمی که با کی روش باید به آن لقب تیم همیشه برنده را داد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین