کد خبر: ۴۸۹۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

کتاب کلینتون درباره پیروزی ترامپ منتشر شد

کتاب «آنچه اتفاق افتاد» نوشته هیلاری رودهام کلینتون درباره به قدرت رسیدن دونالد ترامپ منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، کتاب «آنچه اتفاق افتاد» (تمام وقایعی که در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا رخ داد تا ترامپ به ریاست‌جمهوری برسد) با ترجمه فریبا جعفری نمینی در ۴۶۲ صفحه، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان از سوی انتشارات نسل نواندیش راهی بازار نشر شده است.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: «برای اولین‌بار، هیلاری کلینتون احساسات و تفکرات خود را در طول یکی از بحث‌برانگیزترین و غیرمنتظره‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا آشکار کرده است. او فارغ از محدودیت‌های دوره مبارزات انتخاباتی، شما را با خود در یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌ها به عنوان اولین بانوی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از سوی یکی از بزرگترین احزاب سیاسی آمریکا همراه خواهد کرد. شما در این سفر همراه با هیلاری، تبعیض جنسیتی، خشم، پستی‌های ناامیدکننده و بلندی‌های هیجان‌انگیز، پیچیدگی‌هایی عجیب‌تر از داستان‌های تخیلی، دخالت‌های روسیه و شکستن تمام قوانین توسط حریف را تجربه خواهد کرد. این‌ها خصوصی‌ترین خاطرات هیلاری کلینتون هستند.

هیلاری کلینتون در این کتاب از نحوه مبارزه علیه دونالد ترامپ خواهد گفت، اشتباهاتش را برایتان شرح خواهد داد و خواهد گفت که چگونه توانسته است بر این شکست غریب و خردکننده فائق آید و بار دیگر به زندگی شاداب و عادی خود بازگردد. هیلاری به شما خواهد گفت که زن بودن در عرصه سیاست، او را با چه چالش‌هایی روبه‌رو کرده است، از انتقادها درباره صدا، سن و ظاهرش و همچنین کلیشه‌هایی خواهد گفت که دیگران بدان باور داشتند و از او نیز می‌خواستند آن‌ها را بپذیرد.

کلینتون با مدارک و شواهد نشان می‌دهد که در این انتخابات بی‌سابقه‌ترین اهانت‌ها و بی‌توجهی‌ها به دموکراسی شده است. او با در کنار هم قرار دادن اتفاقات، نقشه‌ای را ترسیم می‌کند که نشان می‌دهد چه خطراتی در برابر آینده آمریکا قرار دارد...»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین