کد خبر: ۴۸۹۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
مدیرعامل صندوق توسعه‌ همکاری‌های بین المللی فناوران:

همکاری با کشورهای بلاروس، اکراین و روسیه در اولویت کاری صندوق است

مدیرعامل صندوق توسعه‌ همکاری‌های بین المللی فناوران اعلام کرد: همکاری با کشورهای بلاروس، اکراین و روسیه در اولویت کاری صندوق توسعه‌ی همکاری‌های بین المللی است.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمد مهدی رحیمی اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، در سطح بسیار خوبی برگزار شد و طبق ارزیابی اولیه، استقبال خوبی از نمایشگاه به عمل آمده و شرکت‌ها توانستند مشتریان‌ خوبی پیدا کنند. 

وی با اشاره به استقبال خوب شرکت‌های ارایه دهنده‌ خدمات در بخش صنایع کوچک و نانو تکنولوژی از این نمایشگاه، گفت: انتظار می‌رفت بستر برای حضور صندوق‌های وی سی و پژوهش فناوری در این نمایشگاه فراهم می‌شد. 

رحیمی در ارتباط با حمایت صندوق از فناوران، گفت: حمایت ما به دو بخش حمایت از شرکت‌های زیر نظر صندوق و شرکت‌های دانش بنیان تقسیم می‌شود که شرکت توسعه‌ی مبادلات و فناوران ایرانیان یکی از شرکت‌های زیر نظر صندوق است که در این نمایشگاه بخشی برای عرضه‌ی محصولات این شرکت اختصاص داده شده است، این شرکت یک سایت هم آوری دارد؛ به طوری که فروشندگان و خریداران مواد اولیه از طریق این شرکت مواد اولیه خود را فروخته و یا خریداری می‌کنند. 


به گزارش ایسنا، مدیرعامل صندوق توسعه‌ همکاری‌های بین المللی فناوران در پایان افزود: همچنین صندوق به شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات داده، ضمانت نامه صادر کرده و کارگزاری مالی نهادهای دولتی را انجام می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین