کد خبر: ۴۹۰۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

استانی که هشت هزار کلاس درس کم دارد

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز با بیان اینکه هر ساله ۱۲ هزار دانش‌آموز به استان البرز اضافه می‌شود، گفت: مجمع خیرین البرز تلاش زیادی برای بهبود زیرساخت‌های آموزشی استان داشته است و در همین راستا سال گذشته در کشور رتبه سوم جذب کمک‌های خیّرین را کسب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
‌‌به گزارش‌ ایسنا‌، محمدرضا اسپرورین در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که صبح شنبه ۲۷ آبان در استانداری البرز برگزار شد، به تاسیس این مجمع در سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر مشکلات بودجه‌ای کشور فشار را بر خیرین مدرسه‌ساز بیشتر کرده است.


اسپرورین افزود: خیرین بازوی بدون جیره و مواجب دولت هستند و باید مورد حمایت دولت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۶ میلیارد تومان از بودجه پیش‌بینی شده این مجمع محقق شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۱ میلیارد تومان از رقم پیش‌بینی شده سال ۹۶ محقق شده و تا پایان سال هشت میلیارد تومان دیگر نیز محقق خواهد شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز البرز ادامه داد: البرز با کمبود بیش از هشت هزار کلاس درس روبه‌روست.

وی افزود: این کمبود در حالی است که البرز بیشترین رشد جمعیت دانش‌آموزی کشور را دارد و از زیرساخت‌های مناسب آموزشی محروم است.

اسپرورین با بیان اینکه هر ساله ۱۲ هزار دانش‌آموز به استان البرز اضافه می‌شود گفت: مجمع خیرین البرز تلاش زیادی برای بهبود زیرساخت‌های آموزشی استان داشته است و در همین راستا سال گذشته در کشور رتبه سوم جذب کمک‌های خیرین را کسب کرد.

وی در پایان از وجود ۷۰ پروژه نیمه کاره آموزش و پرورش در استان خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۴ پروژه با ۱۵۴ کلاس به بهره‌برداری خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین