کد خبر: ۴۹۰۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

بهتر است به کی‌روش اعتماد کنیم/ متاسفانه نماینده‌ای را در کمیته اجرایی AFC نداریم/ بازیکنان جوان می‌دانند که دیده می‌شوند

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: تمام تصمیمات مهم AFC در کمیته اجرایی گرفته می‌شود که متاسفانه ما در آنجا کسی را نداریم.
آفتاب‌‌نیوز :
میرشاد ماجدی، در رابطه با دیدارهای تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال ایران و اینکه خیلی‌ها معتقد بودند این حریفان برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام‌جهانی مناسب نسیتند اظهار داشت: بررسی‌ها ما از تیم ملی مثبت ارزیابی می‌شود. تیم ما در آستانه حضور در یک نمایش بزرگ در سطح جهانی قرار دارد و من اعتقاد دارم برگزاری هر‌گونه مسابقه خارجی می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی باشد.

وی افزود: در دو بازی دوستانه گذشته، تیم ملی عمکلرد خوبی داشت. فکر می‌کنم این بازی‌ها برای تیم ملی مفید بود. البته این را هم بگویم که حس بازی کردن در مسابقات دوستانه با جام جهانی خیلی متفاوت است. کی‌روش روی این موضوع کاملا اشراف دارد و همانطور که در جام جهانی گذشته عملکرد خوبی با تیم ملی داشت، در این جام جهانی هم تیم ملی را از نظر روحی و روانی آماده کند.

کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند حریفان ایران چندان قوی نبودند، تصریح کرد: قطعا تفکر افرادی که از بیرون به این مسئله توجه می‌کنند با کسانی که در تیم ملی کار می‌کنند متفاوت است. باید به آنهایی که داخل تیم ملی کار می‌کنند و البته کی‌روش اعتماد کنیم چرا که آنها بیشتر دلشان برای تیم ملی و کارشان می‌سوزد و کارشان سنگین‌تر است.

وی در مورد انتخاب حریفان خوب تصریح کرد: این را بگویم که ابتدا زمان‌بندی بازی‌های تیم‌های بزرگ از سال‌ها قبل مشخص شده است. از طرفی برای بازی با تیم‌های بزرگ مسائل مالی هم مطرح می‌شود. البته شاید اصلا از نظر فنی بازی با تیمی مثل آلمان در بحث فنی تیم ملی ما جای نداشته باشد و سرمربی را باید دید که اصلا بازی با چنین تیمی را برای تیم ملی مفید می‌داند یا خیر. به اعتقاد من تنها کسی که می‌تواند روی این موضوع نظر بدهد خوب سرمربی تیم ملی است.

ماجدی در مورد اعلام اسامی نامزدهای برترین‌های آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین عدم حضور نمایندگان ایرانی در بین بهترین‌ها تصریح کرد: ما در بخش‌های مهمی موفقیت‌های زیادی به دست آوردیم و فکر می‌کنم باید نام فدراسیون فوتبال ایران در بین بهترین فدراسیون‌ها قرار داشت چرا که همه رده‌های تیم‌های ما به جام جهانی رفته‌اند و حتی در فوتسال و فوتبال ساحلی مقام جهانی هم آورده‌اند. عدم حضور نام ایران برای دریافت جایزه بهترین فدراسیون کم لطفی از سوی AFC است. تمام تصمیمات در کمیته اجرایی گرفته می‌شود که متاسفانه ما در آنجا کسی را نداریم. این نیاز است که از سوی فدراسیون فوتبال افرادی برای حضور در کمیته اجرایی افرادی به AFC معرفی شوند. این بی انصافی است فدراسیونی که این همه تیم‌هایش به جام جهانی راه پیدا کردند و از سوی فیفا فدراسیون ستاره‌دار لقب گرفته در آسیا نامش نباشد.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مورد حضور نام طاها شریعتی برای کسب جایزه بهترین بازیکن جوان سال آسیا تصریح کرد: فوتبال پایه ما در بخش نوجوانان یک گام بسیار عالی برداشت و در جام جهانی بین هشت تیم برتر صعود کرد اما تیم جوانان نتوانست صعود کند که اگر این کار صورت می‌گرفت همین تیم نوجوانان در قالب تیم جوانان می‌توانست موفقیت‌های بیشتری کسب کند. حضور شریعتی یک نکته مثب است که بازیکنان جوان می‌دانند که دیده می‌شوند. این می‌تواند برگ برنده برای بازیکنان جوان کشورمان باشد.

میزان 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین