کد خبر: ۴۹۰۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

زن جوان نقشه سرقت از خانه برادر شوهرش را کشید

زن جوان که برای انتقام از خانواده همسرش، نقشه سرقت از خانه برادرشوهرش را کشیده بود به همراه همسر سابقش دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 اول آبان  وقوع فقره سرقت منزل در خیابان شادمان به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه ،صاحبخانه اعلام داشت که سارق یا سارقان اقدام به سرقت پول،طلاجات و ... داخل خانه اش به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده  در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 7 بعدازظهر به قصد میهمانی از خانه خارج و ساعت 12 شب برگشتیم که متوجه  باز بودن در اصلی ساختمان و روشن بودن لامپ ها و شکستن درب چوبی واحد آپارتمان شدیم. پس از ورود به منزل متوجه شدیم سارقان اقدام به سرقت سکه طلا،وجه نقد،تابلو فرش و سرویس طلای همسرم مجموعا به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان کردند.

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل سرقت و انجام بررسی های تخصصی اطمینان پیدا کردند که سارق یا سارقان با داشتن اطلاعات دقیق اقدام به انجام سرقت کردند ؛ لذا تحقیقات بر روی افراد مرتبط با مالباخته در دستور کار گرفت.

در تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که اختلاف شدیدی بین یکی از عروس های خانواده به نام "میترا" 33 ساله با اعضای خانواده  همسرش از جمله مالباخته به عنوان برادر شوهرش وجود دارد.

در شرایطی تحقیقات از میترا در دستور کار قرار گرفت که مشخص شد او در شب سرقت در میهمانی حضور داشته ؛ با این وجود کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که میترا طی درخواستی از همسر سابقش به نام مجید 38 ساله درخواست کرده تا سرقت از منزل برادرشوهرش را انجام دهد.

میترا در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع از سرقت و پیشنهاد انجام آن به همسر سابقش شد اما پس از ارائه دلایل و مدارک غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشود و به طراحی سرقت و پیشنهاد آن به مجید اعتراف کرد و در خصوص انگیزه اش مدعی شد به خاطر داشتن اختلاف شدید با خانواده همسرم اقدام به این کار کردم تا از آنها انتقام بگیرم.

زن جوان نقشه سرقت از خانه برادر شوهرش را کشید

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه رسیدگی به پرونده اطلاع پیدا کردند که مجید  به اتهام نگهداری موادمخدر دستگیر و در حال حاضر در زندان به سر می برد که ضمن هماهنگی با مقام قضایی از زندان تحویل و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

مجید در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: نزدیک به هشت سال است که از میترا جدا شدم.  دراین مدت نیز از او هیچ اطلاعی نداشتم تا اینکه طی تماسی که میترا با من داشت، درخواست کرد که چون با خانواده ی همسرش مشکل دارد این سرقت را برایش انجام دهم. کلید محل سرقت را میترا به من داد و من  پس از ورود به داخل خانه اقدام به سرقت وسایل باارزش داخل خانه کردم.

زن جوان نقشه سرقت از خانه برادر شوهرش را کشید

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان ، قرار قانونی از سوی دادیار  پرونده صادر و متهمان در اختیار مقام محترم قضایی قرار گرفتند.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین