کد خبر: ۴۹۰۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

کرمانشاه از وضعیت اضطراری خارج شده است

بهنام سعیدی گفت:استان کرمانشاه از وضعیت اضطراری خارج شده است و شرایط کمک رسانی نیز همچنان ادامه دارد و در حال حاضر غذای روزانه هموطنان کرمانشاهی تامین می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 بهنام سعیدی، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: آمار تلفات زلزله کرمانشاه هنوز تغییری نکرده است و همچنان تعداد جان باختگان 436 تن است.
وی افزود:‌ استان کرمانشاه از وضعیت اضطراری خارج شده است و شرایط کمک رسانی نیز همچنان ادامه دارد و در حال حاضر غذای روزانه هموطنان کرمانشاهی تامین می‌شود.
سعیدی اذعان کرد: ‌از دیروز چک کردن کنتور و علمک گاز در حال انجام است وعملیات آوار برداری هم وارد فاز عملیاتی شده است.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه به هموطنانی که قصد کمک به زلزله زدگان را دارند، توصیه کرد: از آوردن کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود خودداری کنید، چرا که این امر باعث ایجاد ترافیک در مسیرهای استان کرمانشاه می‌شود و همین موضوع امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله را سخت تر می‌کند.لذا بهتر است هموطنان کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های هلال احمر تحویل دهند و در صورتی که تصمیم به ارائه کمک نقدی دارند به شماره حساب 99999 در نزد تمامی بانک ها کمک خود را واریز کنند.
سعیدی بیان کرد: نیاز اصلی مردم زلزله زده استان کرمانشاه نایلون، وسائل گرمایشی، پتو، شیر خشک برای شیرخواران و موکت است.
وی در پایان گفت:‌ مشکل کمبود آب آشامیدنی نداریم و برای تهیه سرویس بهداشتی سیار نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است، ضمن اینکه ساکنان مناطق زلزله زده می‌توانند از ساختمان های تخریب نشده استفاده کنند.
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین