کد خبر: ۴۹۰۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

بارسلونا پیروز داربی مادرید!

دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در واندا متروپولیتانو مساوی کردند تا اختلافشان با بارسلونا صدرنشین به 10 امتیاز برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
نخستین داربی این فصل لالیگا در واندا متروپولیتانو بین دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید در هفته دوازدهم برگزار شد. در این دیدار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اتلتیکو در دقایق نخست بازی می‌توانست دروازه مادرید را باز کند اما آنخل کورئا در عین ناباوری ضربه‌اش را به بیرون زد. پس از این اتفاق دو تیم سعی داشتند دروازه یکدیگر را باز کنند اما موقعیت‌های گل خطرناکی را ایجاد نمی‌کردند. سفیدپوشان مالکیت توپ را در اختیار داشتند و بازیکنان تیم میزبان سعی داشتند با تحت فشار قراردادن شاگردان زین الدین زیدان صاحب فرصت شوند. در دقیقه 20 نخستین کارت زرد بازی به دنی کارواخال نشان داده شد. مدافع مادرید روی لوکاس ارناندس خطا کرد و با جریمه داور رو به رو شد.

مادرید با گذشت زمان بازی بهتری را به نمایش می‌گذاشت تا اینکه در دقیقه 30 فرصت گلزنی پیدا کرد. کریستیانو رونالدو یک پاس خوب به تونی کروس داد اما هافبک آلمانی ضربه‌اش در چارچوب قرار نداشت. در ادامه باز هم حمله‌های مهمان خطرناک تر بود اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در شروع نیمه دوم ناچو به جای سرخیو راموس به میدان رفت. مدافع اسپانیایی در نیمه اول پس از ضربه ارناندس به صورتش از ناحیه بینی آسیب دید و به همین خاطر تعویض شد. در ادامه بازی اتلتیکو نیز نخستین تعویضش را انجام داد و توماس خارج و یانیک کاراسکو وارد زمین شد. شرایط در این نیمه نیز مانند نیمه اول بود. دو تیم نمی‌توانستند حمله خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد کنند. کریستیانو رونالدو در دقیقه 75 فرصت گلزنی داشت که ضربه‌اش را به بیرون زد.

پس از این ضربه دو تیم تعویض‌های مهمی انجام دادند. کریم بنزما زمین را ترک کرد و مارکو آسنسیو جایگزینش شد. در مقابل آنتوان گریزمان نیز تعویض شد و فرناندو تورس به میدان رفت. همچنین کوین گامیرو به جای آنخل کورئا وارد زمین شد. اتلتیکو در این لحظات فرصت خوبی برای گلزنی داشت که از دست رفت. ضربه کاراسکو به دست رونالدو برخورد کرد و به بیرون رفت اما داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت. بازی در این لحظات زیباتر شده بود. ضربه آزاد رونالدو را یان اوبلاک دفع کرد.

به گزارش ایسنا، در دقایق پایانی بازی سفیدپوشان تیم میزبان را تحت فشار قرار داده بودند. ضربه کروس با اشتباه اوبلاک همراه شد اما مدافعان اتلتیکو توانستند این اشتباه را جبران و توپ را دور کنند. رونالدو در لحظات پایانی باز هم یک موقعیت خوب را از دست داد تا در نهایت این دیدار بدون گل تمام شود. با این اتفاق اختلاف دو تیم مادریدی با بارسلونا صدرنشین به 10 امتیاز رسید و آنها از قهرمانی دورتر شدند.

پیش از این دیدار سویا به مصاف سلتاویگو رفت و دو بر یک پیروز شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین