کد خبر: ۴۹۰۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

قدردانی علی نوبخت از پزشکان،پرستاران و نیروهای امدادی زلزله غرب کشور

پیام قدردانی علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از پزشکان، پرستاران و نیروهای امدادی و اجرایی زلزله غرب کشور
آفتاب‌‌نیوز :
متن پیام علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

بنی آدم اعضای یک پیکرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی بدرد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

بدینوسیله از خدمات و زحمات متعهدانه و پرنقش پزشکان، پرستاران و نیروهای امدادی و اجرایی استان کرمانشاه و تیم های اعزامی کشور به مناطق زلزله زده برای درمان و بهبودی، رسیدگی و کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله ی ناگوار غرب کشور تشکر و قدردانی می کنم.

بی تردید مشارکت بی نظیر و یاری رساندن مثال زدنی مردم بزرگوار ایران و کلیه دست اندرکان خدوم کشور، نشانه ی شریعت و دین باوری، فرهنگ مداری، نوع دوستی و همدلی و همنوایی بی بدیل و نیز مرهمی بر آلام و زخم های جسمی و روحی و روانی مردم آسیب دیده ی غرب کشور است.
شایان ذکر است شناسایی و مجازات عاملین سهل انگار در ساخت بیمارستان های جدیدالتاسیس اسلام آباد و سرپل ذهاب از اولویت های کاری کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
ضمن تاکید بر ضرورت توجه ویژه به امر بهداشت در روزها و هفته های آینده از درگاه خداوند رحمان برای ارواح درگذشتگان علو درجات و برای مصدومین شفای عاجل و برای بازماندگان این حادثه دلخراش، صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین