کد خبر: ۴۹۰۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
حاشیه‌های بازی پرسپولیس - پدیده

تشویق رادوشویچ و عابدزاده و واکنش عجیب بیرانوند به شعار هواداران

هوادران پرسپولیس که از اظهارات بیرانوند ناراحت بودند، بوژیدار رادوشویچ و احمدرضا عابدزاده را به طور مکرر مورد تشویق خود قرار دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
تقابل دو تیم پرسپولیس و پدیده از هفته دوازدهم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل تمام شد تا هر کدام یک امتیاز از این بازی به دست بیاورند.

با شروع نیمه دوم، بخش کوچکی از ورزشگاه در حال تشویق علی اکبر طاهری بودند اما صدای آنها به عمده بخش‌های ورزشگاه که تیم پرسپولیس را تشویق می کنند، نرسید و به نظر می‌رسید تعدادی از لیدرها در حال ترغیب هوادران به حمایت از طاهری هستند.

گوینده ورزشگاه تعداد هوادران حاضر در این بازی را حدود ۱۸ هزار نفر اعلام کرد که برای یک روز سرد وسط هفته عدد قابل قبولی بود.

هواداران پرسپولیس به نشانه اعتراض به صحبت‌های علیرضا بیرانوند در طول هفته‌های گذشته، بوژیدار رادوشویچ را در حین این بازی تشویق کردند. بیرانوند در یکی از صحنه‌ها بعد از اینکه توپ را دریافت کرد در واکنش به این شعارها علامت "هیس را به هواداران خودی نشان داد.

همچنین هواداران پرسپولیس برای کنایه زدن به تعصب علیرضا بیرانوند نسبت به این تیم، احمدرضا عابدزاده را چندین بار تشویق کردند.

مهم ترین نکته نیم دوم بازی مربوط به اعتراضات بازیکنان هر دو تیم به عملکرد داوری بود. با هر سوت حسین زرگر، بازیکنان یک تیم به سمت او هجوم می‌آوردند.

به گزارش ایسنا، هواداران پرسپولیس همچنین با سوت و فریاد خواهان پایان وقت کشی از سوی بازیکنان پدیده شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین