کد خبر: ۴۹۰۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

سیدجلال حسینی: کار بیرانوند کاملا اشتباه بود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به نظرش کار بیرانوند اشتباه بوده اما وقتی مدیرعامل می‌رود، بازیکنان مشکلات‌شان را به چه کسی بگویند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدجلال حسینی پس از تساوی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود. پدیده تیم سخت‌کوشی بود و خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان ما هم بازی خوبی انجام دادند اما متاسفانه نتوانستیم به این سه امتیاز که خیلی هم به آن نیاز داشتیم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: پدیده کاملا دفاعی بازی می‌کرد و بسیار سخت بود که ما بتوانیم به دروازه این تیم نفوذ کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره هیس نشان دادن بیرانوند به هواداران، در بازی امروز و صحبت‌هایش بعد از بازی مقابل تیم سایپا مبنی بر رفتن از پرسپولیس به دلیل سربازی، تصریح کرد: من نمی‌دانم چه بگویم. وقتی که مدیرعامل باشگاه رفته، بازیکن تحت فشار است و نمی‌داند حرفش را به چه کسی بگوید. به نظرم کار بیرانوند اشتباه بود. مدیرعامل باید باشد و با بازیکن گفت‌وگو کند و مشکلاتش را حل کند. هیات مدیره برای خودشان جلسه می‌گذارند و به این توجه نمی‌کنند که باشگاه‌ پرسپولیس سخت‌ترین شرایط را دارد و در کورس قهرمانی است.

به گزارش ایسنا، حسینی در رابطه با داوری بازی نیز خاطرنشان کرد: کارشناسان باید در این باره نظر بدهند اما به عنوان مثال دروازه‌بان پدیده در چند صحنه توپ را بالای ۱۵ ثانیه در اختیار گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین