کد خبر: ۴۹۰۷۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

واکنش سوریه به نشست ضد ایرانی اتحادیه عرب در قاهره

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه مسائلی که در نشست اخیر اتحادیه عرب علیه ایران و حزب الله مطرح شد را محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن مسائلی که در نشست اخیر اتحادیه عرب علیه تهران و حزب‌الله مطرح شد تأکید کرد، ملت‌های عرب که شاهد توطئه موسوم به بهار عربی بودند، به خوبی از اقدامات حزب‌الله و ایران در مقابله با تروریسم تکفیری و جانفشانی‌های این دو آگاهی دارند و مقابله با تجاوزات توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

این منبع آنچه در نشست اخیر اتحادیه عرب گذشت را محکوم و تأکید کرد که این اتحادیه به ابزاری بدل شده که اموال شیخ‌نشین‌های نفتی علیه منافع ملت‌های عرب و امنیت مشترک آنان را هدایت می‌کند و این مساله در راستای اجرای دیکته‌های دشمنان ملت‌های اسلامی است.

به گفته این منبع، حفظ منافع، حاکمیت و موجودیت و پاسداری از منافع مشترک کشورهای عربی، با دشمن تراشی که در راستای راضی کردن کشورهای خارجی و خدمت‌ کردن به اسرائیل است، محقق نمی‌شود.

این منبع تأکید کرد که هر کس از تروریسم تکفیری حمایت کرده و علیه ملت برادر یمن دست به کشتار زده، نباید درباره امنیت ملی کشورهای عرب سخن بگوید، زیرا او خود تهدید واقعی برای منافع ملت‌های عرب و امنیت ملی کشورهای عربی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین