کد خبر: ۴۹۰۷۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

اعتراض تراکتورسازی به تکرار اشتباهات داوری

باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ به ادامه سریال اشتباهات داوری علیه این تیم معترض شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز؛ مدیرعامل این باشگاه با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران به ادامه سریال اشتباهات داوری علیه این باشگاه و تصمیمات نادرستی که منجر به از دست رفتن امتیازات حساس در 4 مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس، ‌استقلال،‌ سیاه جامگان و سپاهان شده اعتراض کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

"ریاست محترم سازمان لیگ برتر فوتبال ایران؛ برادر عزیز جناب آقای بهاروند,

پیرو مکاتبات متعدد پیرامون اشتباهات داوری در بازی‌های گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و با وجود اینکه بارها از آن سازمان محترم همچنین مسئولین کمیته داوران درخواست شد دقت نظر بیشتری در انتخاب داوران بازی‌ها صورت پذیرد متاسفانه شاهد ادامه سریال بی پایان اشتباهات داوری علیه تیم فوتبال تراکتورسازی در یک فصل بسیار سخت و حساس می‌باشیم.

اینجانب پیش از این بارها از جنابعالی تقاضا کردم با توجه به ظلم آشکاری که در 3 مسابقه تراکتورسازی مقابل پرسپولیس، استقلال و سیاه جامگان علیه این باشگاه و هوادارانش صورت گرفته و تصمیمات ناعادلانه و اشتباهات تاثیرگذاری که به گواه کارشناسان موجب از دست رفتن امتیازات حساسی گردیده است، دستور فرمایید در انتخاب داوران حساسیت و توجه بیشتری صورت پذیرد اما فاجعه داوری اخیر مقابل سپاهان نشان داد هیچ اراده‌ای جهت تغییر شرایط موجود وجود ندارد.

علیرغم درخواست باشگاه به منظور تغییر داور مسابقه و با وجود اینکه بروز اشتباهاتی به نفع تیم میزبان در این بازی پیش‌بینی شده بود رئیس محترم کمیته داوران با این درخواست مخالفت کرد تا با عدم تغییر داور بازی همان نتیجه قابل پیش بینی توسط داور مسابقه رقم بخورد!

وقوع یک پنالتی مسلم در داخل محوطه جریمه تیم میزبان که بازی را در نیمه نخست به تساوی می‌کشید اولین نشانه تصمیمات یک جانبه و اشتباهات عجیب داور بازی به نفع تیم میزبان بود. اتفاقی که در نیمه دوم با اعلام یک ضربه پنالتی نادرست به سود تیم سپاهان تکمیل شد و آخرین پرده از این قضاوت بحث برانگیز اخراج بازیکن تراکتورسازی در صحنه‌ای که هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشت!

به گواه کلیه کارشناسان داوری، این چهارمین مسابقه تراکتورسازی در بین 12 هفته ابتدایی لیگ است که با اشتباهات داوری موجب از دست رفتن امتیازات حساسی برای ما گردیده و ظلمی آشکار در حق این باشگاه و هوادارانش محسوب می‌شود. حالا و با گذشت 24 ساعت از چهارمین بازی که با اشتباهات داوران حق تراکتورسازی تضییع شده قطعاً امکان تغییر نتیجه مسابقه وجود ندارد اما چه تضمینی وجود دارد که روند فعلی تا پایان فصل ادامه پیدا نکند و باز هم سوت‌های داوران علیه تراکتورسازی نباشد؟

اینجانب به نمایندگی از میلیون‌ها هوادار پرشور و متعصب تراکتورسازی از جنابعالی درخواست می‌کنم پیرامون اشتباهات مسلم صورت گرفته و ظلم آشکاری که از ناحیه داوران علیه تراکتورسازی واقع شده پاسخگو بوده و ضمن برخورد با داوران خاطی مراتب را به این باشگاه اعلام نمایید."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین