کد خبر: ۴۹۰۷۳۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

قول زنگنه به مجلس: فاز ۱۱ پارس جنوبی طبق زمانبندی جلو می‌رود

در جلسه مشترک اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت، زنگنه به نمایندگان مجلس اطمینان داد که توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش می رود.
آفتاب‌‌نیوز :
بیژن زنگنه وزیر نفت ساعتی پیش مهمان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بود. در این جلسه سوالاتی از وزیر نفت پیرو مسئله عملکرد توتال در پارس جنوبی و اظهارنظرهای متناقض مدیرعامل این شرکت فرانسوی از وزیر نفت شد و زنگنه گزارشی را در این خصوص ارائه کرد.

اسدالله قره خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این زمینه گفت: در این جلسه وزیر نفت گزارشی از آخرین وضع قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری شرکت فرانسوی توتال و مشارکت شاخه بین المللی شرکت ملی نفت چین (CNPCI) و پتروپارس ارائه داد.

وی افزود: با توجه به اقدام‌هایی که برای قرارداد طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی انجام شده، این قرارداد بر اساس برنامه‌ریزی مورد نظر پیش رفته و هیچگونه خللی به آن وارد نشده است.

قره خانی تصریح کرد: در این جلسه عنوان شد که قرارداد طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری شرکت فرانسوی توتال بر مبنای مسائل و زمانبندی مورد نظر پیش می‌رود.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین