کد خبر: ۴۹۰۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

وزیر اطلاعات: شکست داعش نتیجه رهبری هوشمندانه و اطاعت از مقام معظم رهبری است

وزیر اطلاعات گفت: عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه بصیرت و پیوند مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی است
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام سید محمود علوی شامگاه سه شنبه در هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در شهرستان جیرفت افزود: امروز دشمن می خواهد با لباس و زبان دین بین جامعه و ولی فقیه اختلاف بیاندازد لذا باید هوشیار باشیم تا توطئه های دشمن پیوند ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را قطع و کم رنگ نکند.


وی تاکید کرد: هر زمان که توطئه ای از سوی دشمن در کار بوده، رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری و ملت سرافراز ایران با وفاداری خود تمام توطئه ها را خنثی کردند.


وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر روز که می گذرد، پیوند بین مردم و رهبری عمیق تر و مستحکم تر می شود.


وزیر اطلاعات با اشاره به اعلام پایان سیطره داعش در عراق و سوریه اظهار کرد: برادر سردار سلیمانی افتخار استان کرمان این رویداد بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان منطقه تبریک گفتند.


وی اضافه کرد: این پیروزی بزرگ نشانه مقاومت و رهبری هوشمندانه و پیروی پایدار از رهبری است لذا اگر در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم به برکات بیشتری می رسیم.


حجت الاسلام علوی عنوان کرد: 40 سال قبل مقام معظم رهبری به واسطه تبعید در شهرستان جیرفت حضور پیدا کردند و ما نیز هر ساله یاد و خاطره آن دوران را در این شهرستان گرامی می داریم و این حضور، نشانه وفاداری مردم است.


وی همچنین به موضوع رهبری در اسلام اشاره و عنوان کرد: جایگاه رهبری در اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بنا به فرموده حضرت علی (ع) جایگاه رهبری نظام نسبت به نظام همانند نخ تسبیح است که دانه ها را در کنار هم نگه می دارد و اگر این نخ پاره شود دانه ها نیز جدا می شوند.


وی خاطرنشان کرد: امامت در جامعه اسلامی فرمان دین است و با امامت، ماشین و قطار دین روی ریل حرکت می کند و از انحراف جلوگیری می شود و صلاح مسلمین و عزت در پرتو امامت بدست می آید.



وی بیان کرد: خداوند برای امامت جایگاه خاصی قائل شده است.


آیین سراسری یادمان ولایت با حضور وزیر اطلاعات، رئیس هیات امنای یادمان ولایت، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، ائمه جمعه، فرمانداران، سران طوایف و مردم خونگرم و ولایتمدار جنوب استان کرمان شامگاه سه شنبه در شهرستان جیرفت برگزار شد.
ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
باید از سردار سلیمانی -نیروهای حشدالشعبی-نیروهای روسیه -نیروهای ترکیه و... که درسوریه وعراق همت کردند تشکر نمود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین