کد خبر: ۴۹۰۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

عضو جبهه پایداری: زمان ناطق نوری گذشته است

«ممکن است ناطق بتواند بعضی از اصولگرایان همانند آقای باهنر و جامعه اسلامی مهندسین را جذب کند ولی همه طیف‌های اصولگرایی نظر مساعدی در مورد وی ندارند. آباداگران، پایداری و جامعه زینب اصلا نظر موافقی نسبت به وی ندارند. متعادل‌های اصولگرا نیز وی را قبول ندارند یعنی ناطق نوری در سنی نیست که بتواند این مسئولیت را قبول کند و شان وی این است که راهنمایی و ارشاد کند. زمان برای وارد گود شدن وی گذشته و دیر شده است.»
آفتاب‌‌نیوز : محمد‌جواد ابطحی، نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری در مورد  احتمال بازگشت ناطق نوری به جامعه اصولگرایی گفت: «ناطق نوری و مانند آقای ناطق نوری یعنی مشایخ و پیشکسوتان از هر دو جناح باید صحنه را برای جوان‌ترها خالی کنند.

به گزارش ایسنا،  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: زمانی به آقای بادامچیان در حزب موتلفه این را گفتم که با این روش نمی‌توانید موتلفه را ادامه دهید. عین شوروی که تعدادی بازنشسته و کهنسال که از آنها گورباچف به وجود آمد.

عضو جبهه پایداری: زمان ناطق نوری گذشته است

نماینده مردم خمینی‌شهر در خانه ملت خاطر نشان کرد: اگر آقایان بخواهند موقعیت شان را حفظ کنند باید میدان را به جوانان بدهند البته آقای ناطق نوری نیز میلی برای حضور در صحنه ندارد و البته خودش می‌داند در جامعه اصولگرایی با توجه به موضع‌گیری‌های که قبلا داشته و دارد نمی‌تواند محوری برای جذب همه اصولگرایان باشد. ممکن است ناطق بتواند بعضی از اصولگرایان همانند آقای باهنر و جامعه اسلامی مهندسین را جذب کند ولی همه طیف‌های اصولگرایی نظر مساعدی در مورد وی ندارند. آباداگران، پایداری و جامعه زینب اصلا نظر موافقی نسبت به وی ندارند. متعادل‌های اصولگرا نیز وی را قبول ندارند یعنی ناطق نوری در سنی نیست که بتواند این مسئولیت را قبول کند و شان وی این است که راهنمایی و ارشاد کند. زمان برای وارد گود شدن وی گذشته و دیر شده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
زمانه خیلیها کذشته کمی دقت کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین