کد خبر: ۴۹۰۹۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
پس از نشست سران ایران، روسیه و ترکیه در سوچی

کنایه سنگین ظریف به عربستان و ترامپ+عکس

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتر خود نوشت: هنگامی که واقعا برای صلح و مقابله با ترور در حال کار هستید، نیازی به سخنان توخالی یا جادوگری از جمله استفاده از گوی درخشان ندارید.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد ظریف در دومین توییت خود پس از نشست سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در سوچی، پیامی کنایه‌آمیز خطاب به مقامات سعودی و آمریکایی منتشر کرد.

 به گزارش آفتاب‌نیوز، وزیر امور خارجه  کشورمان در توییتر خود نوشت: هنگامی که واقعا برای صلح و مقابله با ترور در حال کار هستید، نیازی به سخنان توخالی یا جادوگری از جمله استفاده از گوی درخشان ندارید.

به نوشته خبرگزاری ایسنا، در جریان سفر ترامپ به عربستان و در مراسم افتتاح مرکز موسوم به "مرکز جهانی مبارزه با افراطی‌گری" در ریاض،  تصویری منتشر شد که در آن دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر و سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان دستشان را بر روی یک گوی درخشان قرار داده بودند. در همان زمان در مورد این تصویر مباحث مختلفی در فضای مجازی منتشر شد و بسیاری از کاربران این تصویر را به تمسخر گرفتند.

کنایه سنگین ظریف به عربستان و ترامپ

کنایه سنگین ظریف به عربستان و ترامپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
اوه اوه چقدر سنگین بود
واویلا شده تو عربستان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
منظورشان از این گوی کره زمینه که میخوان به مردم دنیا بگن که به کره زمین را درتسلط داررند بالاخره آرزو کردن شان را که ما نمیتوانیم جلوش را بگیریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین