کد خبر: ۴۹۱۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

مظفر: از شاگردانم خواستم هیجانی نشوند/ تمام بازیکنانم را محک زدم

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایتالیا، بیان کرد: در این دو بازی تمام بازیکنان را محک زدم و شناخت بیشتری نسبت به آنها پیدا کردیم.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا، شهرزاد مظفر در جمع خبرنگاران پس از دیدار دو تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ایران و ایتالیا، بیان‌ کرد: اول از همه از حضور تماشاگران در سالن تشکر می‌کنم. استقبال زیادی از این بازی کردند و از آنها ممنون هستم. امیدوارم در بازی برابر روسیه نیز این حمایت تکرار شود. ملی‌پوشان نیز با این پیروزی پاسخ حمایت تماشاگران را دادند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان در ادامه‌ درباره بازی امروز (جمعه) ، بیان‌ کرد: می دانستیم که بازی امروز نسبت به بازی روز گذشته دشوارتر است، چرا که هر دو تیم نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کرده بودند. زمانی که گل نخست را از تیم‌ ‌ملی فوتسال ایتالیا دریافت کردیم به بازیکنانم گفتم که هیجانی نشوند و از آنها خواستم که منطقی بازی کنند تا به گل دست یابیم. فکر می‌کنم که بازی منطقی شاگردانم به ما کمک کرد و به پیروزی رسیدیم.

مظفر در پاسخ به این سوال که آیا به هدفی که از برگزاری دو دیدار دوستانه با ایتالیا داشتیم دست پیدا کردید یا خیر؟ بیان‌ کرد: تقریبا از همه نفرات در این دو دیدار استفاده کردیم و توانستیم همه را محک بزنیم و شناخت بهتری نسبت به تیم داشت باشیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان درباره داوری بازی امروز نیز، بیان‌ کرد: یکی ، دو اتفاق در بازی طبیعی است که گاهی اوقات می‌تواند  منجر به سود و یا ضرر یک تیم شود، اما در مجموع داوری امروز قابل قبول بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین