کد خبر: ۴۹۱۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

افزایش 27 نفری قربانیان زلزله کرمانشاه/ شناسایی اجساد فاقد گواهی فوت

سازمان پزشکی قانونی کشور از شناسایی 25 جانباخته زلزله کرمانشاه که در ساعات اولیه توسط اقوامشان دفن شده بودند خبر داد و آخرین آمار تلفات زلزله در این استان را ۴۸۳ نفر اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : با مشخص شدن هویت ۲۵ تن از اجسادی که در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله کرمانشاه به اضطرار دفن شده بودند و همچنین مرگ دو نفر از مصدومان حادثه در بیمارستان، تعداد تلفات زلزله کرمانشاه به ۴۸۳ تن شامل ۲۳۷ مرد و ۲۴۶ زن افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، پزشکی قانونی درپی احتمال دفن بدون گواهی تعدادی از جانباختگان زلزله کرمانشاه، کمیته‌ای تحت عنوان فوت تشکیل داده و این کمیته با شناسایی 25 جانباخته که در ساعات اولیه به اضطرار دفن شده بودند، علت مرگ این افراد را ناشی از زلزله تشخیص داده و برای آنان گواهی فوت صادر کرد.

براین اساس، با احتساب 27 جانباخته جدید زمین لرزه کرمانشاه، تعداد جانباختگان در سرپل ذهاب ۴۲۵ نفر است که یکی از آنان همچنان مجهول الهویه است، در کرند تعداد فوتی ها ۱۹ نفر، در قصر شیرین۱۶ نفر، درثلاث باباجانی ۱۲ نفر، در کرمانشاه یک نفر، در تازه آباد یک نفر، در ازگله شش نفر و در اسلام آباد نیز یک نفر است. همچنین شهرهای محل سکونت دو جانباخته نیز همچنان نامشخص است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین