کد خبر: ۴۹۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
همه گوشی های آیفون مشمول مرحله جدید رجیستری می‌شوند

آغاز فاز دوم رجیستری از ۱۴ آذر

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی اطلاعیه ای اعلام کرد که فاز دوم طرح ثبت گوشی تلفن همراه موسوم به رجیستری از تاریخ ۱۴ آذرماه سال جاری (۱۳۹۶) آغاز می شود و تمام مدل های گوشی و تبلت آیفون را شامل خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در اطلاعیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است که با تصمیم کارگروه ساماندهی و مقابله با قاچاق تلفن همراه  فاز دوم طرح ثبت گوشی تلفن همراه موسوم به رجیستری از تاریخ ۱۴ آذرماه سال جاری آغاز می شود. این مرحله تمام مدل های گوشی و تبلت آیفون را شامل خواهد شد و به تدریج در هفته های پس از آن سایر مدل های گوشی و تبلت نیز تحت پوشش طرح رجیستری قرار می گیرند.

در این اطلاعیه همچنین گفته شده که در خصوص ثبت و فعال سازی گوشی های مسافری براساس چهارچوب ابلاغی توسط گمرک اقدام می شود. ضمنا گوشی تلفن افرادی که به عنوان مسافر و یا گردشگر وارد کشور شده و یا رومینگ خارجی دارند،   به مدت ۳۰ روز در کشور فعال خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در انتهای این اطلاعیه تاکید شده است که با اجرای این طرح، برای تمامی گوشی ها و تبلت هایی که تا قبل از تاریخ اجرای هر مرحله فعال شده است مشکلی بوجود نمی آید لیکن پس از آن صرفا گوشی هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده اند فعال خواهند شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین