کد خبر: ۴۹۱۷۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
به اتهام معاونت در قتل مرحوم روح‌الامینی

سعید مرتضوی به ۲ سال حبس محکوم شد/ابراز ندامت مرتضوی؟

شعبه ۲۲ دادگاه تجدید نظر استان تهران سعید مرتضی دادستان وقت تهران را به اتهام معاونت در قتل مرحوم روح‌الامینی یکی از جان‌باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک به ۲ سال حبس محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
میرمجید طاهری وکیل مدافع اولیای دم مرحوم روح‌الامینی با اعلام این خبر گفت که حکم دادگاه امروز (یکشنبه 5 آذر) از طریق پیامک ابلاغ شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، این وکیل دادگستری افزود: دادگاه تجدید نظر مرتضوی را با یک درجه تخفیف به 2 سال حبس در ارتباط با اتهام معاونت در قتل محکوم کرده و این حکم قطعی است. 

مرتضوی به ۲ سال حبس قطعی محکوم شد

به گزارش تسنیم، مرتضوی پیش‌تر در ارتباط با این اتهام از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی تبرئه شده بود.

واکنش وکیل اولیای دم مرحوم روح‌الامینی 

در همین حال، میرمجید طاهری وکیل خانواده روح الامینی در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین» می‌گوید: قاضی دادگاه این اختیار را دارد که در شرایط خاص برای متهم درجه تخفیف قائل شود که در این مورد هم برای متهم یک درجه تخفیف قائل شده و پنج سال حکم او به دو سال تقلیل پیدا کرده است. او این تصمیم قاضی را به دلیل ابراز ندامت مرتضوی اعلام کرد.

طاهری همچنین درباره پرونده تامین اجتماعی که همزمان با پرونده کهریزک بررسی شده می‌گوید که برای این پرونده هم حکم صادر شده، اما محکومیت تنها برای پرونده کهریزک بوده است.

مرتضوی پیش‌تر در ارتباط با این اتهام از سوی شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی تبرئه شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
2
0
تبليغات وسط صفحه خبر احمقانه و تهوّع آور است. فكر نميكنيد كه در موبايل حذف تبليغات چقدر مشكل تر است و صفحه تبليغ باز مي شود
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
قاتل کهریزک چه کسی بوده که مرتضوی معاون اوست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
خودش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین