کد خبر: ۴۹۱۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷

دختر اوباما در حال سیگار کشیدن با یک پسر +عکس

دختران روسای جمهوری کنونی و پیشین آمریکا از رسانه‌های این کشور خواسته‌اند در زندگی خصوصی مالیا، دختر باراک اوباما دخالت نکنند.
آفتاب‌‌نیوز : بسیاری از رسانه‌های آمریکا عکس‌هایی جنجال‌برانگیز از مالیا اوباما، دختر باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را منتشر کرده‌اند. این عکس‌ها نشان می‌دهند که مالیا به همراه پسری در حال سیگار کشیدن است. البته چنین رفتاری برای دانشجویان دانشگاه بسیار عادی است اما برخی رسانه‌های جنجالی آمریکا این عکس‌ها را موضوع روزنامه‌های خود کرده‌اند تا فروش بیشتری به دست آورند.

به گزارش دویچه وله؛ اکنون دختران دو رئیس‌جمهوری آمریکا به یاری مالیا اوباما شتافته‌اند. ایوانکا ماری ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، و چلسی ویکتوریا کلینتون، تنها فرزند بیل کلینتون، رئیس جمهوری سابق امریکا و هیلاری کلینتون، وزیر امورخارجه پیشین آمریکا، هیلاری کلینتون هستند. این دو در پیامی توییتری در رابطه با گزارش‌های پخش شده در باره زندگی خصوصی مالیا اوباما موضع‌گیری کرده‌اند.

ایوانکا در پیام توییتری خود نوشته است: مالیا اوباما نیز باید چون دیگر هم‌شاگردی‌هایش زندگی خصوصی عادی خود را داشته باشد. چلسی کلینتون نیز خطاب به رسانه‌ها نوشته است: زندگی خصوصی مالیا اوباما، به عنوان زنی جوان، به عنوان دانشجو و به عنوان فردی عادی، نباید موضوعی شود برای فروش بیشتر مطالب رسانه شما.

مالیا تازه تحصیلات عالی خود را در دانشگاه هاروارد آغاز کرده است. او از گزینه ادامه تحصیل با یک سال تأخیر استفاده کرده که امکانی است برای دانش‌آموزانی که به دنبال کسب تجربه قبل از ورود به دانشگاه هستند.

رسانه‌های آمریکا به طور معمول به زندگی خصوصی فرزندان روسای جمهوری این کشور نمی‌پردازند اما همواره استثناهایی در این رابطه دیده می‌شود. به طور نمونه رسانه‌های آمریکا در مراسم ادای سوگند دونالد ترامپ به جوان‌ترین فرزند ترامپ که در این مراسم حاضر بود، پرداخته و در رابطه با چهره خسته او در این مراسم بسیار نوشته بودند.

آن زمان نیز چلسی کلینتون به رسانه‌ها هشدار داده بود که مزاح کردن با چهره یک نوجوان ۱۱ ساله صحیح نیست. ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ همان زمان از این اقدام چلسی کلینتون تشکر کرده بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین