کد خبر: ۴۹۱۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

۱۵ اپلیکیشن که سفر شما را بهتر می‌کند

پروازهای شبانه معمولا باعث می‌شوند تا شما سرگردان شوید اما برنامه Dayuse به شما اجازه می‌دهد تا به رزرو اتاق هتل برای ساعات شب و بدترین ساعات بپردازید تا بتوانید استراحت کنید و دوش بگیرید. معمولا می‌توانید اتاق‌ها را ارزان‌تر تهیه کنید. بر روی ای او اس و اندروید قابل نصب است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- شبکه خبری «سی ان ان» در گزارشی به معرفی ۱۵ اپلیکیشن از بهترین برنامه‌ها می‌پردازد که کمک می‌کنند تا ۱۵ اپلیکیشن که سفر شما را بهتر می‌کندسفر بهتری را داشته باشید.

Pack Point: 

به گزارش آفتاب‌نیوز، این برنامه فهرستی از مقصدهایی که مدنظر دارید را برای‌تان جمع‌آوری می‌کند. اگر می‌خواهید مقصد و تاریخ سفر خود را وارد کنید تا این برنامه آن را بررسی کنید و خلاصه‌ای از وضعیت آنجا از جمله وضعیت اقلیمی را در اختیارتان قرار دهد از این‌نرم افزار استفاده کنید. 

WiFi Map: 

پیدا کردن نقطه‌ای که اینترنت وای فای در دسترس باشد تا از شارژ رومینگ و هزینه‌های آن در امان باشید همیشه کار راحتی نیست. اما برنامه نقشه وای فای این امکان را برای‌تان فراهم می‌سازد تا نقاطی که به وای فای دسترسی دارند و رمز عبور مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهد. برروی هر دو نسحه اندروید و ای او اس قابل دسترسی است. 

Google Translate:

شما می‌توانید در سفر با استفاده از گوگل ترنسلیت مانع زبانی خود را برطرف کنید. این برنامه می‌تواند ۱۰۳ زبان مختلف را ترجمه کند؛ آن هم فقط با تایپ کردن. می‌توانید این برنامه را دانلود کنید و حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید از آن استفاده کنید. می‌توانید دوربین گوشی‌تان را مقابل تابلوی یک خیابان یا منوی شام بگیرید و با استفاده از این برنامه آن را ترجمه کنید. قابل نصب بر روی اندروید و ای او اس است. 

Travel Bank:‌

این اپلیکیشن به کارفرمایان شما کمک می‌کند تا بودجه‌ای را برای یک سفر براساس برآورد هزینه تنظیم کنند. شما می‌توانید از برنامه برای رزرو کردن پرواز و هتل استفاده کرده و هزینه‌های مربوط به غذا را نیز محاسبه کنید. تراول بانک در پایان مجموع این هزینه‌ها را به شما ارائه می‌دهد. این برنامه قابل نصب بر روی ای او اس و اندروید است. 

Dayuse.com

پروازهای شبانه معمولا باعث می‌شوند تا شما سرگردان شوید اما برنامه Dayuse به شما اجازه می‌دهد تا به رزرو اتاق هتل برای ساعات شب و بدترین ساعات بپردازید تا بتوانید استراحت کنید و دوش بگیرید. معمولا می‌توانید اتاق‌ها را ارزان‌تر تهیه کنید. بر روی ای او اس و اندروید قابل نصب است. 

AccuWeather

ارزش یک برنامه آب و هوایی عالی را هرگز دست‌کم نگیرید. این برنامه با ۱۰۰ زبان مختلف در دسترس است و پیش‌بینی دقیقی را ارائه می‌دهد. این برنامه بر روی ای او اس و اندروید قابل نصب است. 

SitOrSquat

این برنامه بیش از ۱۰۰ هزار دستشویی عمومی را به شما با نکات دقیق نشان می‌دهد. حتی می‌توانید امتیازات داده شده به تمیزی و کثیفی دستشویی را نیز ببینید. کاربران می‌توانند دستشویی‌ها را بسنجند و خود نیز امتیاز دهند. برنامه بر روی اندروید و ای او اس قابل نصب است. 

Air Help
 
هنگامی که پرواز شما لغو می‌شود یا به تاخیر می‌افتد اغلب سعی می‌کنید به جبران خسارت پرداخته و پول بلیت خود را پس بگیرید. در حال حاضر این برنامه به شما کمک می‌کند تا اطلاعات بلیت‌تان را وارد کنید و ادعای جبران خسارت کنید. اگر ادعای شما صحیح و موفقیت‌آمیز باشد برنامه به طور خودکار وجه‌ را به حساب‌تان انتقال می‌دهد. بر روی ای او اس و اندروید قابل نصب است.
 
XE Currency

این اپلیکیشن ارائه‌دهنده نرخ دقیقه‌ای ارز مستقیم برای تمام ارزهای جهان است. می‌توانید همزمان چندین ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و نرخ مبادلات ارزی را محاسبه کنید. قابل نصب بر روی اندروید و ای او اس است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین