کد خبر: ۴۹۲۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

مدیر واحد مدل سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز به دلیل افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
آفتاب‌‌نیوز : حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز ( ۷ آذر) است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه فردا (۸ آذر) شرایط جوی نسبتا پایدار برقرار خواهد بود و تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود روز پنجشنبه ( ۹ آذر) این شرایط کمابیش ادامه داشته باشد.

مدیر واحد مدل سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه دما طی دو روز آینده به طور نسبی افزایش می‌یابد، گفت: پیش‌بینی می‌شود شرایط کیفی هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تا فردا در بیشتر مناطق شهر تهران تداوم داشته باشد.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه میانگین کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح با شاخص ۱۰۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: شاخص کیفیت هوای تهران هم اکنون ۱۰۳ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین