کد خبر: ۴۹۲۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

کدام افراد علاقه بیشتری به اسلحه دارند؟

داده‌ها حاصل نظرسنجی‌ای ملی در سال ۲۰۱۵ هستند که در آن رفتار ۱۴۴۴ صاحب اسلحه ارزیابی شدند. در این ارزیابی مشخص شد که مردان سفید‌پوست با مشکلات مالی بیشتر و احساس وابستگی اخلاقی و عاطفی همزمان به اسلحه‌های خود مواجه هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- نتایج ارزیابی تازه‌ای نشان می‌دهد که مردان سفید‌پوست به دلیل اضطراب اقتصادی بیشتری که دارند به اسلحه‌های‌شان در امریکا وابسته‌تر هستند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، این ارزیابی نشان می‌دهد که آنان از این طریق احساس قدرت می‌کنند و همچنین احتمالا می‌توانند خشونت خود علیه دولت را توجیه کنند. 

چه افرادی علاقه بیشتری به اسلحه دارند؟

در این ارزیابی که با استفاده از بررسی بر روی صاحبان اسلحه در ۴۸ ایالت انجام شد مشخص شده که تنش‌های اقتصادی و رنج بردن از آن عاملی مهم در وابستگی مردان به اسلحه است و به آنان احساس قهرمان بودن و در قدرت بودن را می‌دهد.

این ارزیابی توسط دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه واشنگتن انجام شده است. داده‌ها حاصل نظرسنجی‌ای ملی در سال ۲۰۱۵ هستند که در آن رفتار ۱۴۴۴ صاحب اسلحه ارزیابی شدند. در این ارزیابی مشخص شد که مردان سفید‌پوست با مشکلات مالی بیشتر و احساس وابستگی اخلاقی و عاطفی همزمان به اسلحه‌های خود مواجه هستند. 

این افراد همچنین از این طریق خشونت علیه دولت را نیز توجیه می‌کنند. همچنین، مشخص شد به طور متوسط صاحبان اسلحه که بیشتر سفید‌پوستان مرد، متاهل، و روستایی هستند، آموزش پایینتر  و درآمد کمتری دارند. از لحاظ سیاسی نیز محافظه‌کارتر هستند.

با این حال، آن گروهی که قدرت را در اسلحه‌شان می‌دیدند تمایل کمتری به حضور در مراسم مذهبی داشتند. از دید این گروه کنترل اسلحه حمله‌ای به استقلال، مردانگی و هویت اخلاقی آنان است در نتیجه، مخالف تغییر قانون آزادی اسلحه هستند. 

چه افرادی علاقه بیشتری به اسلحه دارند؟

کدام افراد علاقه بیشتری به اسلحه دارند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین