کد خبر: ۴۹۲۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

ماجرای توصیه‌نامه مشایی در پرونده ۳ هزار میلیاردی

اژه‌ای گفت: این موضوع که آقای مشایی نامه نوشته بود، اجمالا در پرونده وجود داشت اما اینکه چطور بوده، از آن اطلاعی ندارم و تا زمانی که من ناظر پرونده بودم، چیزی درباره سوء‌استفاده آقای مشایی ثابت نشده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ درباره پرونده خاوری و اینکه توصیه نامه مشایی در این پرونده اثبات شده یا خیر گفت: توصیه دوگونه است. یک وقتی توصیه ناحق است که قانون پیش بینی کرده که اگر به ناحق و اعمال نفوذ باشد، قابل تعقیب است اما اگر توصیه به حق باشد، فرق می‌کند. مثلا همسایه یا همکارتان تحت تعقیب قرار گرفته و شما کاملا با او آشنا هستید و شناخت خود را به دستگاه قضا منعکس می کنید. در بین مسئولان هم همین طور است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، اژه‌ای گفت: یک وقتی کسی می‌خواهد اعمال نفوذ کند و توصیه می‌کند، اما گاهی طبق ضوابط و مقررات برای کمک به فردی توصیه می شود. گاهی یک فردی می خواهد نفوذ کند و اگر خودش برود یک میلیارد وام نمی‌تواند بگیرد، اما کسی از جایگاه خود سوء استفاده می کند و توصیه می کند تا به آن فرد وام داده شود و این خلاف است. این موضوع که آقای مشایی نامه نوشته بود، اجمالا در پرونده وجود داشت اما اینکه چطور بوده، از آن اطلاعی ندارم و تا زمانی که من ناظر پرونده بودم، چیزی درباره سوء‌استفاده آقای مشایی ثابت نشده بود.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین