کد خبر: ۴۹۲۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

ترافیک در آزاد راه تهران کرج و بارش برف در سه استان

پلیس راهور نیروی انتظامی از ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی آزاد راه تهران-کرج از محدوده پل کلاک تا پل فردیس، باندجنوبی آزاد راه کرج-قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک ومحدوده گرمدره خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش پلیس راهور نیروی انتظامی، براساس آخرین گزارشات دریافتی از جاده ها و راه های کشور، تا این لحظه در محور کیاسر به سمنان در استان مازندران، محورهای آزادشهر-شاهرود محدوده گردنه خوش ییلاق ومحورشاهرود-گرگان محدوده توسکستان در استان سمنان و محورپونل-خلخال واسالم خلخال استان گیلان ،بارش برف گزارش شده است.

پلیس راهور بیشتر محورهای استان گلستان،مازندران و گیلان و محورهای اردبیل-سراب، اردبیل-آستارا، اردبیل- مغان و اردبیل- خلخال را بارانی اعلام کرده است.

همچنین در بیشتر محورهای استان اردبیل، مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

** پنج محور مسدود است

به گزارش پلیس راهور ، پنج محور مسدود است که این محورها شامل محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین- شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان است.

محور سیرجان –حاجی آباد در استان هرمزگان نیز تردد همه خودروها از کیلومتر 60 تا 64 به علت انجام عملیات راهسازی به صورت دو طرفه انجام می شود.

همچنین محور هراز (تونل امام زاده هاشم) در شرق استان های تهران و مازندران از هفتم آبان ماه 96 تا 30 آذر ماه 96 هر روز به صورت 24 ساعته مسدود است و در زمان انسداد از محور قدیم هراز در محدوده گردنه امام زاده هاشم، تردد انجام می شود.

**هفت محور محدودیت تردد دارد

محورکرج-چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا 75 در استان البرز تا تاریخ بیستم اسفندماه 1396 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 20با عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبور ترافیک همراه است.

در محورقدیم قزوین- لوشان حدفاصل کیلومتر صفر تا 72استان قزوین، تا تاریخ 15 آذرماه 1396، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه وسه شنبه از ساعت 8 تا 18 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12، عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبور ترافیک انجام می شود.

محور قدیم تهران-قم حد فاصل 15 تا 48 واقع در غرب استان تهران تا تاریخ بیستم اسفندماه 1396، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 تا 18 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 تا 14، عملیات جاده ای و همزمان با عبور ترافیک همراه است.

محور کرج- چالوس در استان های البرز و مازندران تا تاریخ23 آذر ماه 1396، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته جهت انجام عملیات را ه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30و در حوزه استان البرز از ساعت 23 تا 5 بامداد روز بعد مسدود می شود و در زمان انسداد، تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد.

در آزادراه قزوین-کرج کیلومتر 1تا3 از 29 آبان ماه 1396 تا 14 آذر ماه 1396، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هرهفته به جز روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیلات رسمی، اجرای عملیات تعمیرات حفاظ پل همزمان با عبور ترافیک، تنها در یک خط عبوری اجرا می شود.

همچنین در محور گرمسار شریف آباد در استان سمنان به علت اجرای عملیات نصب سامانه ازتاریخ اول آذر ماه 1396 تا 30 آذر ماه 1396، از ساعت 7 تا 17 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هرهفته به جز روزها وایام تعطیلات رسمی، اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود.

و اما در محور آزادراه کرج-قزوین در استان البرز به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در روزهای جمعه سوم آذرماه 96 محدوده پل حسین آباد و دهم آذر ماه 1396، محدوده امام زاده طاهر و 24 آذر ماه 1396 محدوده شرکت سویا از ساعت 6 تا 11 تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

براساس اعلام پلیس راهور، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین