کد خبر: ۴۹۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
قبلا احمدی‌نژاد را نظرکرده امام زمان علیه السلام می‌دانستند ولی حالا ...

مگر برای همین «لات» و «دروغگو»ی امروز، عده‎ای قبلا معجزه نمی‎تراشیدند و خواب نمی‎دیدند؟

«کار خداست که چهره واقعی افرادی که به مدت هشت سال هرچه خواستند گفتند و هر کاری خواستند کردند و آبروی انسان‌ها برایشان اهمیتی نداشت و سرنوشت کشور و ملت هم برایشان مهم نبود، حالا به دست خودشان و به زبان خودشان به مردم نمایانده و شناسانده شود.»
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه جمهوری اسلامی در سر مقاله خود با واکنش به اظهارات حامیان دیروز احمدی نژاد نوشت:  برای بسیاری از افراد که بگومگوهای این روزها میان رئیس‌جمهور سابق و اطرافیان او با مسئولین امروز را دنبال می‌کنند، این وضعیت یک رویداد طبیعی است که به اقتضای مکافات عمل روی می‌دهد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، این روزنامه افزوده است:‌ این عده می‌گویند کار خداست که چهره واقعی افرادی که به مدت هشت سال هرچه خواستند گفتند و هر کاری خواستند کردند و آبروی انسان‌ها برایشان اهمیتی نداشت و سرنوشت کشور و ملت هم برایشان مهم نبود، حالا به دست خودشان و به زبان خودشان به مردم نمایانده و شناسانده شود.

مگر برای همین «لات» و «دروغگو»ی امروز، عده‎ای قبلا معجزه نمی‎تراشیدند و خواب نمی‎دیدند؟

در این برداشت، نکات مهمی نهفته است که این روزها بسیاری از مردم آنها را به زبان می‌آورند.

یکی از این نکات این است که هتاکی‌های امروز درست متوجه کسانی است که دیروز از همین هتاکان یا حمایت می‌کردند و یا در برابر کارهای خلاف و تهمت زدن‌ها و دروغ گفتن‌های آنها سکوت پیشه کرده بودند.

نکته دیگر این است که سال‌ها برای حمایت از همین هتاکان و سرپوش گذاشتن بر کارهای خلاف آنها، عده‌ای از افراد دلسوز که حاضر نبودند با این مسیر خلاف همراهی کنند متهم به فتنه گری، بی‌بصیرتی و مخالفت با نظام شدند و فشارهای زیادی را تحمل کردند. حالا اراده خدا بر این شده است که پرده‌ها کنار بروند و بر همگان معلوم شود که چه کسانی فتنه گر بودند و بصیرت نداشتند و در جهت مخالف نظام حرکت می‌کردند و می‌کنند.

نکته سوم اینکه عده‌ای برای تشویق کردن مردم به رای دادن به کسی که امروز با تعبیراتی از قبیل «لات»، دروغگو، گنده گو، اهانت‌کننده و کسی که به حرف‌های بی‌پایه زدن شهره عام و خاص است از او یاد می‌شود، او را نظر کرده امام زمان علیه السلام می‌دانستند و برای نشان دادن عظمت و اهمیت او خواب‌ها نقل می‌کردند و معجزه‌ها می‌ساختند. این افراد، امروز سخنی نمی‌گویند و حاضر نیستند لااقل در پیشگاه مردم نسبت به آنچه گفته‌اند از اینکه موجب گمراه کردن عده‌ای از مردم شدند ابراز ندامت کنند. وضعیت این روزها نوعی افشاگری برای شناخته شدن چهره این افراد هم هست.

نکته بسیار مهم‌تر این است که نباید به افرادی که در دوران هشت ساله حاکمیت بر قوه مجریه، عدم شایستگی خود را به اثبات رسانده‌اند و مرتکب تخلفات زیادی در تمام زمینه‌ها شده‌اند و میراث شوم بداخلاقی، سوء مدیریت، عملکرد خلاف قانون، تفرقه اندازی و مشکلات مالی فراوان بر جای گذاشته اند، اجازه داده شود امروز با رجزخوانی‌های پیاپی از یکطرف درصدد تبرئه خود بر آیند و از طرف دیگر همه چیز و همه کس را به زیر سوال ببرند. اینان، کشور را با یک زورخانه، اشتباه گرفته‌اند و فکر می‌کنند با این زورآزمائی‌ها می‌توانند بار دیگر قدرت را دردست بگیرند و بلاهائی بدتر از گذشته بر سر مردم بیاورند. کشوری که قانون دارد و با نام و عنوان نظام اسلامی اداره می‌شود، نباید به جولانگاه رجزخوانی‌ها و تهدیدها و تهمت زدن‌ها تبدیل شود. اینکه این افراد با آن سابقه غیرقابل دفاع، هر روز مسئولین را به افشاگری تهدید می‌کنند، فقط یک ترفند برای رهانیدن خودشان از مکافات اقدامات خلافی است که مرتکب شده‌اند. اینان، تاکنون مرتکب پرحجم‌ترین تشویش اذهان عمومی شده‌اند و تلاش می‌کنند همه چیز نظام را زیر سوال ببرند. مردم ارتکابیه‌های اینان را با آنچه مخالفین همین‌ها به خاطر گفتن واقعیت‌های مربوط به آنها گرفتار زندان و فشارهای دیگر شده‌اند مقایسه می‌کنند و می‌پرسند اکنون که همه چیز روشن شده چرا با اینها مدارا می‌شود؟ همین مدارا زمینه را برای شایعاتی فراهم ساخته که هیچیک از آنها صحت ندارد و این افراد هیچ حرفی برای گفتن و به قول خودشان افشا کردن ندارند.

واقعیت این است که ادامه وضعیت کنونی به صلاح کشور نیست و مسئولان نظام باید کشور را از حالت زورخانه‌ای که اکنون به آن مبتلا شده است نجات دهند. انتظار این نیست که با کسی بیش از آنچه قانون مشخص کرده برخورد شود، اگر غوغاسالاران کنونی به دست قانون سپرده شوند همه خواهند دید تمام شعارهایشان رنگ خواهد باخت و رجزخوانی‌هایشان به پایان خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
17
خداوند مکر مکاران را به خودشان بر می گرداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
4
12
مگر احمدی نژاد تنهایی این اشتباهات را انجام..حالا تمام کن کاریها وسودجویی ها و تصمیم های اشتباه را بندازین گردن احمدی نژاد..من به احمدی نژاد رای ندادم اما اون را از شما بیشتر قبول دارم .حداقل شجاعت وصداقت داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
1
البته این قانون خداوندی است که همواره و در همه زمان دروغگویان، رسوای خاص و عام گردند.
مگر آنکه مردمی به واسطه کسب منفعت های خیالی و پوشالی شان، خودشان بر کارهای کذابان و دروغگویان سرپوش بگذارند که یقیناً بلای همین حرکت نامردمی و خیانت شان از طرف همان دروغگویان بر سر خودشان آوار خوهد شد و ویرانشان خواهد کرد (چرا که ایمان داریم پروردگار آفریننده زمین و زمان، از غیب و نهان هر چیزی آگاه است).
مسلمانان اگر در همه حال، تاریخ تاسوعا و عاشورا و عاقبت و سرانجام هر دو طرف جنگ را در نظر داشته باشند (جاودانگی امام حسین(ع) و یاران با وفایش، و خفت و خواری همیشگی دشمنانشان)، آنوقت است که اشتباهی را چندباره مرتکب نمی گردند و همیشه با اتکال و اطمینان به قدرت و توانایی خداوند متعال، راه درست را پیموده و سعادتمند و سربلند زندگی خواهند کرد. زیرا تاریخ اسلام، سراسر درس زندگی برای همه انسانهاست.
یک مسلمان حقیقی، اگر هم نادانسته مرتکب خطا و اشتباهی گردید،‌ از صمیم قلب پشیمان و در صدد جبران اشتباه بر می آید و مطمئناً خداوند قادر متعال هم یاری اش خواهد کرد. بنابراین ...............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
1
دمشگرم که اینقدر شجاعت داره باز
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
1
اون سیدگفت من احساس خطرمیکنم....همه گفتندفتنه گری نکن....یاحسین ع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
1
هیچ وقت حمایت بیجا از کسی نکنید و کسی را در حد یک قدیس بالا نبرید. هر دولتی که تمام میشود ، دولت بعدش اطلاعات فراوانی از اشتباهات دولت قبل خود میدهد و با این فساد فراگیر در کشور قطعا اتهامات دولت ها بسیار زیاد است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین