کد خبر: ۴۹۲۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

حرکت جالب کی‌روش و سرمربی پرتغال پس از پایان قرعه‌کشی جام جهانی

کی‌روش و سرمربی تیم ملی پرتغال پس از قرعه‌کشی جام جهانی با یکدیگر فوتبال نگاه کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های ملی ایران، اسپانیا، مراکش و پرتغال گروه دوم جام جهانی را تشکیل می دهند. رو در رویی با پرتغال برای کی روش جذابیت خاصی به همراه خواهد داشت. کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران قطعا برایش سخت خواهد بود که جلوی تیم ملی کشورش تیم دیگری را هدایت کند. اما از آن سخت تر برای کارلوس کی روش این است که باید به مصاف دوست قدیمی خود برود. سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال دوستی قدیمی با کی روش دارد و حتی این دو روز گذشته و قبل از مراسم قرعه کشی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

اما نکته جالب توجه پس از مراسم قرعه کشی جام جهانی این بود که کی روش و سانتوس با یکدیگر به تماشای دربی پرتغال بین تیم های بنفیکا و پورتو نشستند و این مسابقه را در کنار هم تماشا کردند.

حرکت جالب کی‌روش و سرمربی پرتغال پس از پایان قرعه‌کشی جام جهانی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سعیدطهمورثی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
موضوع رعایت اخلاق ورزشی مورد انتظارمردم ایران درحمایت ازتیم ملی وسرمربی است لذا هرگونه کوتاهی وکم کاری ولورفتن نقاط ضعف ونفوذبه دیواره دفاعی وبازیکنان ازسوی سرمربی درقبال این انتظاردرمقابل تیم های هم گروه بویژه تیم پرتغال بعیدبه نظرمی رسدتیم ملی ایران دارای شایستگی هائی است که نبایدنادیده گرفته شودهمینطورتیم های هم گروه هم دارای توانئی های قابل تحسینی هستندکه نبایدازنگاه سرمربی تیم ملی ایران وهمچنین نقاط ضعف تیم های حریف بیرون باشدوهرگونه نتیجه گیری وپیش داوری را به بعدموکول نمود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین