کد خبر: ۴۹۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

جلوگیری از خودکشی یک جوان در فرودگاه امام +عکس

روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) --بلافاصله ستاد مدیریت بحران به ریاست فتاحی رئیس هیات مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تشکیل شد و واحدهای ایمنی زمینی و آتش نشانی، پلیس ، سپاه حفاظت و مدیریت ترمینال در محل حادثه مستقر شده و در ادامه واحدهایی از اورژانس تهران و اورژانس اجتماعی نیز در محل حضور پیدا کردند.
آفتاب‌‌نیوز : ساعت ۹ صبح امروز (۱۱ آذرماه ۱۳۹۶) با اعلام اینکه جوانی به قصد خودکشی می خواهد خود را از طبقه دوم ترمینال مسافربری به پایین پرتاب کند، وضعیت فوق العاده در ترمینال مسافری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام شد.

به گزارش العالم، روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) --بلافاصله ستاد مدیریت بحران به ریاست فتاحی رئیس هیات مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تشکیل شد و واحدهای ایمنی زمینی و آتش نشانی، پلیس ، سپاه حفاظت و مدیریت ترمینال در محل حادثه مستقر شده و در ادامه واحدهایی از اورژانس تهران و اورژانس اجتماعی نیز در محل حضور پیدا کردند.

کورش فتاحی، رییس هیات مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به همراه سرهنگ شعبانی رییس پلیس فرودگاه ، در اولین اقدام با حضور درمحل حادثه با قصد صحبت کردن به این جوان نزدیک شده و موفق شدند تا زمان رسیدن واحدهای مددکار با این فرد صحبت کرده و وی را از اقدام به خودکشی بازدارد.

در این فاصله واحدهای مستقرتمهیدات لازم از جمله استقرار تشک نجات و پهن کردن تور انجام شده و از امنیت این فرد در صورت خودکشی احتمالی اطمینان حاصل شد.

در خاتمه ساعت 11:30 صبح و پس از دو ساعات تلاش مشترک واحدهای مستقر از جمله اورژانس تهران، اورژانس اجتماعی، سپاه، پلیس، واحد ایمنی زمینی وآتش‌نشانی وبا حضور سرپرست شرکت شهر فرودگاهی، این جوان نجات پیدا کرده و در اختیار نهاد متولی که اورژانس اجتماعی است قرار گرفت.

هر چند که محل انتخاب شده برای خودکشی در جوار پروازهای خروجی بود اما خوشبختانه با مدیریت بحران اختلالی در پروازها ایجاد نشد.

بر اساس ارزیابی های اولیه گفته می شود مشکلات روحی روانی دلیل این اقدام بوده و انتخاب شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) نیز برای بازتاب خبری آن برای این کار انتخاب شده است.

جلوگیری از خودکشی یک جوان در فرودگاه امام +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین