کد خبر: ۴۹۳۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲

فرزندانِ خوش استایلِ ستاره‌های هاليوود +تصاویر

یکی از جالب‌ترین مزایای فرزند ستاره ها بودن این است که آنها به لطف موقعیت والدینشان به راحتی به لباس های فانتزی دسترسی دارند.
آفتاب‌‌نیوز : یکی از جالب‌ترین مزایای فرزند ستاره ها بودن این است که آنها به لطف موقعیت والدینشان به راحتی به لباس های فانتزی، برند های مشهور و طراحان خبره دسترسی دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نورث وست، فرزند کیم کارداشیان و کانیه وست، لباس های برندهای لوکس را بر تن می کند و درك او از مد بیشتر با خاله هایش برابری می کند. حال آنکه استایل او برایش کمی نامتعارف است، می دانید خوب یک کودک نوپاست، همچنان رشک برانگیز است.

عكس هايی در ادمه فرزندان ستارگانی را می بينيد كه استایل بهتری نسبت به بزرگسالان دارند.


نورث وست


فرزندانِ خوش استایلِ ستاره‌ها


بیشتر دختر بچه ها وقتی كه نوبت به قفسه رنگی لباس هایشان می رسد، از میان رنگ های صورتی، آبی کمرنگ، بنفش کمرنگ و سفید انتخاب می کنند. نورث وست با وجود اینکه اهل کالیفرنیای آفتابی است، بیشتر شبیه به یک نیویورکی رفتار می كند، زیرا اغلب لباس های مشکی می پوشد. کت های چرمی، ساق شلواری چرمی و بوت های داک مارتن. اما شما می توانید ببینید که نورث این مدل لباس ها را در هر روز خاصی مانند زمانی که در ردیف جلوی فشن شوهاى هفته مد نيويورك است، بر تن دارد.



کینگستون راسدیل

فرزندانِ خوش استایلِ ستاره‌ها


وقتی مادر شما گوئن استفانی باشد، شما یک حس شدید و غیر قابل انکار از مد را در دی ان ای خود دارید. این فرد کوچک اغلب به طور فوق العاده عالی، ظاهر می شود. او به راحتی جالبترین بچه در جمع به نظر می آید. کینگستون راسدیل کاملا عناصر ظاهری تیپ پسرانه مادرش بر روی استیج در سال 1995 را در استایل خود دارد.

اپل مارتین

فرزندانِ خوش استایلِ ستاره‌ها


فرزند گوئینت پالترو که خیلی شبیه اش است بسیار شیک لباس می پوشد. اپل مارتین گیسوان بلند مادرش را به ارث برده، و از غوغای مطبوعات نمی ترسد. در اینجا او یک سوئیشرت پاره با طرح آدم فضایی به همراه یک شلوار پررنگ ماجراجویی را با هم ست کرده است. شما باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید که طرح دهه هفتاد را روی لباستان چاپ کنید. اما اپل کاری کرد که این کار آسانترین مسئله در جهان به نظر بیاید.

شایلو جولی پیت

فرزندانِ خوش استایلِ ستاره‌ها


دختر برد و آنجلینا اغلب سبک مردانه لباس می پوشد. شایلو از سبک لباس پوشیدن مردانه اش که سبب ایجاد ظاهر منحصر به فرد او شده، خجالت زده نیست. او را در تصویر با یک بلوز چاپ دار و یک ژاکت طوسی به همراه چال گونه هایش می توانید تشخیص دهید، ظاهری که او می توانسته از برادرانش قرض گرفته باشد. با وجود اینکه این نوع پوشش می تواند مانند یک ظاهر معمولی خرید به نظر آید، حقیقت این است که دختر یکی از مسحورکننده ترین و زیباترین زوج های هالیوود با ظاهر شدن به سبک بی نظم و ترتیب بسیار چشمگیر است. واضح است که شایلو به سبک خودش لباس می پوشد. ما مشتاقانه منتظر دیدن سبک مد او در آینده هستیم.

 


آنر وارن

فرزندانِ خوش استایلِ ستاره‌ها

بازیگر برجسته جسیکا آلبا استایل بی نظیر خیابانی و سبك جذابى روى فرش قرمز دارد. مهم نیست که چه مناسبتی است، لباس های او معمولا پر از جلوه های زنانه است. او این ویژگی را به دختر ارشد زیبایش، آنر، منتقل کرده است. آیا آنر می توانست با دامن چین چین و بالا تنه بلند، یقه خشتی، گل سر و ترکیب متناسب کفش و جوراب هایش دوست داشتنی تر شود؟ او اغلب در ترکیبی ماهرانه از مدرن و سنتی ظاهر می شود. به علاوه، او نسخه کوچک آلبا است.

سوری کروز


دختر تام کروز و کیتی هولمز در سن سه سالگی با کفش پاشنه بلند ظاهر شد. مادرش به خاطر پوشاندن چنین کفش های زنانه ای برای او به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. اما آنها کفش های کوچک گربه ای بودند و سوری از پس آن برآمد. همینطور هولمز اظهار داشت که بیشتر دختر بچه ها دوست دارند که از مادرشان تقلید کنند و سوری همین کار را می کرد.

او در حال حاضر در مسیر ستاره شدن در نوجوانی قرار گرفته، همچنان که روند او تا کنون اینگونه بوده است. چه لباس های زنانه یا پوشش های گشاد، ست کردن های خانم کروز فراموش نشدنی است. به علاوه، او الان هم تجربه راه رفتن روی پاشنه را دارد.

ویلو اسمیت

دختر ویل و جیدا پینکت اسمیت، ویلو، در انتخاب های خود در مورد مد شجاع و بدون ترس است. او با رضایت ریسک کرده وبه راحتی در لیست تبدیل شدن به ریحانای بعدی قرار دارد. او سبک را ایجاد خواهد کرد، نه تقلید. نوجوان حتی برای سبک استایل ماجراجویانه اش هنگامی که سفیر شانل نام گرفت، پاداش گرفت. ببینید چه بی نقص لباس آبیش را با سایه چشمش هماهنگ کرده است. هر نوجوانی نمی تواند آن را انجام دهد، ولی ویلو این قبیل ویژگیها را هر روز و بدون زحمت نشان می دهد.

جیدن اسمیت

فرزندانِ خوش استایلِ ستاره‌ها


برادر بزرگتر ویلو، جیدن اسمیت، به اندازه خواهر خود در لباس پوشیدن بی واهمه است. همچنین او واقعا ریسک پذیر است. یک روز او تا حدودی لباس سبک حد واسط مردانه و زنانه، با یک کت سیاه و میل میل سفید و جزئیات می پوشد. روز بعد، او می تواند با تیپ شهری که استادانه ست شده ظاهر شود. نکته اصلی این است که اسمیت ما را به حدس زدن مجبور می کند. ما هرگز نمی دانیم که حرکت بعدی او چیست، و این نشانه آشکار یک مدیست جالب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین