کد خبر: ۴۹۳۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

خواستگاری جوان آدم ربا از یک دختر در دادسرا / این پسر 7 روز برای عقد فرصت دارد!

روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که پسری جوان دخترش را به بهانه ازدواج فریب داده تا او از خانه فرار کند. اکنون از پسر مزاحم شکایت دارم. می‌ترسم بلایی برسر او آورده باشد.
آفتاب‌‌نیوز :  پسر جوان که با فریب دختر مورد علاقه‌اش، سناریوی فریب او را از خانه طراحی کرده بود، ‌یک هفته فرصت دارد با دختر جوان ازدواج کند.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از  رکنا، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که پسری جوان دخترش را به بهانه ازدواج فریب داده تا او از خانه فرار کند. اکنون از پسر مزاحم شکایت دارم. می‌ترسم بلایی برسر او آورده باشد.

با شکایت او و تشکیل پرونده قضایی، پسر جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش بازداشت شد. او دیروز همراه دختر مورد علاقه‌اش برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

پسر جوان به قاضی پرونده گفت: من هشت ماه پیش از طریق تلگرام با دختر جوان آشنا شده و ارتباطمان شکل گرفت. هر از گاهی همدیگر را ملاقات می‌کردیم. کم کم به هم علاقه‌مند شده و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم. چون شرایط مالی و کاری‌ام خوب نبود و به سربازی نرفته بودم، نمی‌توانستم برای ازدواج اقدام کنم بنابراین به هم قول دادیم که مدتی صبر کنیم تا شرایط مالی‌ام بهتر شود و بعد به خواستگاری او بروم.

پسر جوان ادامه داد: همه چیز بخوبی پیش می‌رفت تا این‌که متوجه شدم پای خواستگار دیگری به خانه آنها باز شده و دیر یا زود ممکن است دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کند. به همین خاطر تصمیم به فرار گرفتیم.

این درحالی بود که دخترجوان نیز گفت، به متهم علاقه‌مند است و می‌خواهد خانواده‌اش با ازدواج آنها موافقت کنند. او نمی‌خواهد بدون رضایت خانواده‌اش ازدواج کند.

با توجه به گفته‌های این دو نفر، خانواده دختر جوان به شرط این‌که آنها در یک هفته آینده به عقد یکدیگر درآیند با این ازدواج موافقت کردند. این خانواده اعلام کردند اگر این عقد در زمان تعیین شده انجام نگرفت همچنان با این ازدواج مخالفت می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین