کد خبر: ۴۹۳۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

اعترافات مردی که دخترش را با طناب خفه کرد

مردی که با طناب دخترش را خفه کرد ، جزئیات تازهای از این جنایت را فاش ساخت.
آفتاب‌‌نیوز : «خبرجنوب» نوشت: مردی که با طناب دخترش را خفه کرد ، جزئیات تازهای از این جنایت را فاش ساخت.

متهم مدعي است كه از مدتي قبل به دخترش درباره رفتارش تذكر داده اما وقتي ديده كه او دست بردار نيست، تصميم به قتل وي گرفته است.چند روز قبل جنايت هولناكي در آپارتمان های چوگان شیراز اتفاق افتاد كه خبر آن مثل برق در شبكههاي اجتماعي و سايتهاي خبري پيچيد. آن روز مردی میانسال دختر 18 ساله خود را به طرز فجیعی با طناب خفه کرد و او را به قتل رساند. به دنبال وقوع این جنایت بلافاصله موضوع به ماموران گزارش شد.

ماموران پس از اطمینان از صحت جنایت، موضوع را به بازپرس جنایی گزارش دادند. بدین ترتیب اکیپ بررسی صحنه جرم متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت و ... در محل حاضر شده و با جسد دختر جوانی روبه رو شدند. پس از بررسی صحنه جنایت جسد این دختر به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای افشای راز مرموز این جنایت آغاز شد. ماموران در تحقیقات دریافتند که وی قربانی یک جنایت خانوادگی است از این رو برای دستگیری تنها مظنون این جنایت که پدر مقتول بود وارد عمل شده و نامبرده را دستگیر کردند.

مرد ميانسال پس از دستگيري به اداره آگاهي منتقل شد و ادعا كرد كه بهخاطر اختلافاتی دخترش را به قتل رسانده است. او گفت: مدتی بود که با دختر 18 سالهام اختلاف پیدا کرده بودم و حتی از او چندین بار خواستم که دست از رفتارش بردارد، از دستش خسته شده بودم.

او مدام سر این موضوعات تندخویی می کرد. براي همين روز حادثه با او درگیر شدم، خونم به جوش آمد و تصميم به قتلش گرفتم. طناب را برداشته و به سمتش رفتم و او را خفه کردم.بدین ترتیب با اعتراف متهم دستور بازداشت موقت وی صادر شد. در این خصوص معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: صبح روز پنج شنبه نهم آذرماه، ماموران کلانتری قصردشت از وقوع یک فقره قتل در آپارتمانهای چوگان مطلع شده و خود را به محل حادثه رساندند.

وی با بیان اینکه در بررسی و تحقیقات اولیه به عمل آمده پدر به قتل دخترش اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرده ، افزود: تحقیقات تکمیلی با هماهنگی مقام قضایی درحال بررسی است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: مقتول ۱۸ ساله و دیپلم بوده و بنابه اظهار متهم به وسیله طناب به قتل رسیده است، متهم بلافاصله دستگیر و با دستور مرجع قضایی روانه زندان شد.
وی به والدین توصیه کرد تا مشکلات خانوادگی خود را با مشاورین و متخصصین روانشناس در میان بگذارند و نظارت بیشتری برفرزندان خود داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین