کد خبر: ۴۹۳۴۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

وقتی دلواپسان از افشای لیست بدهکاران بانکی عصبانی می‌شوند+عکس

رسانه‌های اصولگرا که مدام نیز از مبارزه با فساد سخن می‌گویند، تمام اسامی آن فهرست بدهکاران بانکی را کنار زده و بدون اینکه به اصل داستان بپردازند، سعی در تخریب این نماینده مجلس دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- افشاگری محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره فهرست بدهکاران بزرگ بانک سرمایه گویا برای رسانه‌های یک جریان مدعی اصولگرایی خوشایند نبوده و این روزها سعی در تخریب وی دارند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، خبرگزاری فارس نوشته است: «دانشجویان تربیت مدرس به محمودصادقی، نماینده مجلس، لوح فشرده کتاب دوم دبستان و داستان چوپان دروغگو را بخاطر انتشار خبر دروغ درباره آیت‌الله مکارم اهدا کردند.»

خبرگزاری تسنیم نیز همین خبر را اینگونه روایت کرده است: «جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در مراسمی در این دانشگاه اهدا لوح فشرده کتاب دوم دبستان و داستان چوپان دروغگو را به وی اعطا کردند.»

وقتی دلواپسان از افشای لیست بدهکاران بانکی عصبانی می‌شوند+عکس

این در حالی است که محمود صادقی ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص ارتباط یکی از این بدهکاران بانکی با آیت‌الله مکارم شیرازی، مطلب خود را تصحیح و عذرخواهی نیز کرده بود. با این حال، رسانه‌های اصولگرا که مدام از مبارزه با فساد سخن می‌گویند، تمام اسامی آن فهرست بدهکاران بزرگ بانکی را فراموش کرده و بدون اینکه به اصل داستان بپردازند، سعی در تخریب این نماینده مجلس دارند.

وقتی رسانه‌های دلواپس از افشای لیست بدهکاران بانکی عصبانی می‌شوند+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
3
این دلواپسان خجالت هم نمیکشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
3
چوپان دروغگو احمدی نژاد بود و بس
صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
قبول کنیم این آقای صادقی تهمت زیاد می زنند، وقتی حرفی اشتباه و به دروغ زده بشود اگر هزاربار عذرخواهی هم بشود آبروی مومن برنمیگردد.فلذا بهتر است ایشون کمتر بدون سند اتهام بزنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین