کد خبر: ۴۹۳۵۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

بقال کثیف از اعدام گریخت / زن جوان فهمید که قصد دارم او را با آسانسور به پارکینگ ببرم که ..! +عکس

مرد جوان که در خلوتی ساختمان نیت شومی برای زن غریبه داشت در درگیری با وی دست به قتل زد و در حالیکه پس 7 سال در یک قدمی چوبه دار قرار داشت با پرداخت دیه میلیونی از مرگ نجات یافت.
آفتاب‌‌نیوز : روز 13 مهر ماه سال 89 جسد زنی ناشناس در پارکینگ ساختمانی واقع در محدوده غرب تهران پیدا شد؛از آنجا که هیچ یک ساکنان محلی مقتول را نمی‌شناختند مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته سرنخی از قاتل به دست آوردند و سرانجام پس از 6 ماه مردی که در فرحزاد مغازه کوچکی داشت به اتهام قتل دستگیر شد.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از رکنا، متهم در بازجویی‌ها به افسر پرونده گفت: آن روز مقتول به مغازه‌ام آمد و گفت که می‌خواهد به میدان آزادی برود و از من خواست که مسیر را به او نشان دهم. به او راه را نشان دادم اما خودش دوباره بعد از مدت کوتاهی به محل برگشت و یک بار دیگر از من آدرس خواست اما این بار صحبتش را طولانی کرد و پرسید کسی را نمی‌شناسم که یک کارگر بخواهد؟ من به او نشانی جایی را دادم اما دیدم پیاده است و گفتم بیا خودم سوارت کنم و به محلی که می‌خواهی ببرمت، اما در آنجا کسی نبود. وقتی می‌خواستیم برگردیم من که خلوتی ساختمان وسوسه‌ام کرده بود در آسانسور به جای دکمه همکف، پارکینگ را زدم. او که ترسیده بود خواست مقاومت کند که روی زمین افتاد و من با پا ضربه‌ای به سرش زدم. قصد کشتن اش را نداشتم اما دیدم نفس نمی‌کشد و فرار کردم.

با این اعترافات، پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی  قربانزاده و قاضی غفاری، مستشار دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات، بقال قاتل را به قصاص محکوم کردند.
با توجه به اینکه متهم توانست با پرداخت 180 میلیون تومان رضایت خانواده مقتول را بگیرد، پرونده صبح دیروز از جنبه عمومی جرم مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات شعبه دهم با توجه به ابراز پشیمانی متهم، او را از جنبه عمومی جرم به اتهام اخلال در نظم عمومی به 7 سال و سه ماه حبس محکوم کردند. به این ترتیب این مرد با احتساب سال‌هایی که در زندان  گذرانده بزودی آزاد می شود.

بقال کثیف از اعدام گریخت / زن جوان فهمید که قصد دارم او را با آسانسور به پارکینگ ببرم که ..! +عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
2
کسی را بکش پول بدهی بخشیده می شوی آیا قصاص این است؟
مهدی
|
-
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
0
عزیز دلی که 180 میلیون دیه طرف رو دادی...عزیزجان...خب همون اول بدون اینکه همچین حرکات بیشرفانه ای انجام بدی با 5 میلیون یکی رو به عقد موقت خودت در میاوردی ..احمق باشی همینه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
1
اخلال در نظم عمومی!!
اینکه دیه داده شود به کنار که حق آن خانواده است اما اینکه آن موجود بعد از قتل به جرم اخلال در نظم عمومی مدت کوتاهی زندانی و بعد آزاد می شود خیلی مضحک است!!!
اخلال در نظم عمومی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
این وسط در ایران مشکلی وجود دارد
در کشورهای دیگر هم وقتی کسی به قتل می رسد یا در تصادف رانندگی کشته می شود و غیره معمولا از محل بیمه مبلغی به خانواده ی او پرداخت می شود اما این مساله منافاتی با مجازات قاتل ندارد و باعث نمی شود که اصولا با پرداخت مبلغی به خانواده ی مقتول ماهیت جرمی که قاتل مرتکب شده مثل کشور ما!! از قتل به اخلال در نظم عمومی تبدیل شود
حتی در شرایطی که خانواده ی مقتول به هر دلیلی شکایت خود را پس می گیرند - مثلا دریافت پول - باز یک واقعیت تغییر نمی کند و آن این است که کسی به قتل رسیده! و در این شرایط چطور می شود گفت که قاتل برای اخلال در نظم عمومی مجازات می شود؟!!!
تنها نکته ی دیگری که مسکوت می ماند این است که آیا به دلیل این که مقتول زن بوده، قتل او همردیف با اخلال در نظم عمومی از طرف دادگاه ارزیابی شده است؟!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین