کد خبر: ۴۹۳۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

ایران تیم غیرقابل پیش بینی جام‌جهانی از نظر سایت ایتالیایی

یک سایت ایتالیایی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی‌روش تیمی غیرقابل پیش‌بینی در جام جهانی روسیه است.
آفتاب‌‌نیوز : تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه در گروه سختی قرار گرفته است و باید با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش دیدار کند.

در همین رابطه سایت توتو مرکاتو، نوشت: تیم ملی ایران با هدایت کارلوس‌ کی‌روش تیم غیرقابل پیش‌بینی است. این مربی از سال 2011 هدایت ایران را بر عهده داشته ولی با این تیم نتوانسته قهرمانی داشته باشد. تیم او در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا حذف شد و در جام جهانی قبل نیز به توفیقی دست نیافت. با این حال حضور قدرتمندانه در جام جهانی روسیه که برای اولین بار باعث شد ایران با هدایت این مربی پرتغالی دو صعود پیاپی به جام جهانی داشته باشد نشان از قدرت تیم ملی می‌دهد.

به گزارش توتو مرکاتو، ستاره‌های تیم ملی ایران سردار آزمون و البته علیرضا جهانبخش هستند. این دو بازیکن در تیم‌های باشگاهی‌شان نیز عملکرد خوبی داشتند. آزمون تلاش می‌کند تا بتواند خودش را به رکورد 109 گل علی دایی برساند و علیرضا جهانبخش نیز این فصل در لیگ هلند نمایش بسیار خوبی از خود به جا گذاشت. ایران با قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند تیم شگفتی‌ساز جام جهانی شود.

ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی روسیه: علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان، مرتضی پورعلی گنجی، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، وحید امیری و سردار آزمون.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین