کد خبر: ۴۹۳۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

واکنش علی جنتی به «الیورتوئیست»

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای موزیکال «الیور توئیست» نشست و گفت:«یکی از زیباترین کارهای نمایشی بود که در دو دهه اخیر دیده‌ام.»
آفتاب‌‌نیوز : طبق گزارش رسیده، علی جنتی در ادامه خاطرنشان کرد: من موزیکال «بینوایان» را در خارج از ایران دیده بودم و همیشه تمایل داشتم که کاری با این شیوه هم در ایران صورت بگیرد که خوشبختانه امروز شاهد چنین کار بزرگی بودم.

او با تقدیر از بازیگران کودک و نوجوان این کار خصوصا بازی «الیور» و «داجر» ادامه داد: کارگردانی،دکورها، طراحی لباس‌ها و گریم همگی در سطح بالا و با کیفیت بودند اما می‌توانم بگویم موسیقی این کار متفاوت، تازه و نو بود و کمتر نمونه‌ای در حد و اندازه آن که تا به امروز در ایران همراه با نمایش  روی صحنه رفته باشد، داریم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی رمان «الیورتوئیست» را یکی از متون ماندنی و جاودانه در دنیا دانست و استقبال خوبی را که از تئاتر «الیورتوئیست» انجام گرفته و موجب شده تا در یک شب این موزیکال برای دو سانس روی صحنه برود منوط به تلاش مستمر حسین پارسایی و گروهش  (کارگردان) دانست.

علی جنتی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در تئاتر گفت: اگر مدیران حوزه تئاتر، سینما و موسیقی قدری فضا را برای کار کردن اهالی این هنرها باز کنند، استعدادها شکوفا و به فعلیت می‌رسند اما از طرفی انجام کارهایی چون «الیورتوئیست» خواهان جسارت است که خوشبختانه در مدیران هنری و هنرمندانی چون آقای پارسایی میبینیم.

واکنش علی جنتی به «الیورتوئیست»

او با اظهار امیدواری از اینکه در سالهای پیش رو فضا به گونه‌ای فراهم شود که بتوانیم در فواصل زمانی کوتاه‌تری شاهد آثاری از این دست باشیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین