کد خبر: ۴۹۳۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

معرفی مزدا 6 جدید 2018 +عکس

مدل 2018 ، مزدا ایده اضافه کردن موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری توربو را درنظر گرفته است که توان تولید 227 اسب بخار را در کنار گشتاور 310 پوند-فوت را به همراه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز : مزدا 6  با تغییراتی در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس معرفی شد.

مزدا تلاش دارد تا در مدل 2018 مزدا 6  مدل جدید و ویژه‌ای را ارائه دهد که در آن تریم چوبی و چرم ناپا  به وفوردیده می‌شود.  به جز فرمان و برخی از برجسته‌سازی‌ها خودروی جدید تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی در فضای داخلی ندارد. البته در بخش جلو صندلی‌ها نیز تغییر کرده‌اند. صندلی‌های جدید پهن‌تر هستند و از چگالی فوم بیشتری بهره‌مند شده‌اند. این ویژگی‌ها می‌توانند از سرنشینان در سفرهای طولانی پشتیبانی بیشتری به عمل آورند. از طرفی برای اولین بار مزدا برای صندلی‌هایش از سامانه تهویه و چرخش هوا استفاده کرده است.

فیس لیفت ملایم مدل‌های 2018  مزدا 6

تغییرات بیرون خودرو نیز بسیار محتاطانه و ظریف هستند. جلوپنجره جدید خودرو ظریف شده و از اطراف به به چراغ‌های LED استاندارد وصل می‌شود. چرخ‌های جدید نیز به صورت 17 و 19 اینچی روی خودرو قرار می‌گیرد. در ورژن مزداهای 2018 شاهد یک رنگ ویژه قرمز نیز هستیم.

اما بحث‌برانگیزترین تغییر مزدا زیر درب موتور صورت می‌گیرد. فرایندی که مزدا مدت‌هاست روی آن کار می‌کند.

فیس لیفت ملایم مدل‌های 2018  مزدا 6

مدل 2018 ، مزدا ایده اضافه کردن موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری توربو را درنظر گرفته است که توان تولید 227 اسب بخار را در کنار گشتاور 310 پوند-فوت را به همراه خواهد داشت. البته برخی از نسخه‌های این خودرو نیز با موتورهای دیزلی و با قدرت 250 اسب‌بخار ارائه خواهند شد. این ترکیب را هم‌اکنون می توانید در کراس اور CX-9 هم مشاهده کنید.

مزدا 6 مدل 2018 تکنولوژی‌های امنیتی نظیر کروز کنترل الکترونیکی را هم به همراه نمایشگر 360 درجه‌ای این خودروساز برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

فیس لیفت ملایم مدل‌های 2018  مزدا 6

اگرچه بهینه‌سازی‌های انجام شده در بخش طراحی، تا حدودی به چشم می‌آیند اما به نظر می‌رسد قصد طراحان مزدا بر این بوده که یکپارچگی را در محصولات این شرکت به همراه بیاورند. به این منظور، مزدا 6 چهار المان طراحی را از CX-5 و CX-9 قرض کرده است.

فیس لیفت ملایم مدل‌های 2018  مزدا 6

این خودروهای محبوب ژاپنی در بهار آینده وارد نمایندگی‌های فروش خواهند شد که احتمالا با این تغییرات ارزش صبر کردن برای مشتریان را خواهند داشت.

منبع: عصر ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین