کد خبر: ۴۹۳۶۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
واگذاری به یکی از نورچشمی‌های شهردار سابق طی ۱۰ سال

تبدیل سوله مدیریت‌بحران به شهربازی/از ۱۰۲سوله فقط ۲۲سوله در اختیار شهرداریست/قالیباف سوله‌ها را به چه‌کسانی واگذار کرده بود؟

عضو شورای شهر تهران از تبدیل سوله مدیریت بحران آبشناسان واقع در منطقه 4 به شهربازی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مجید فراهانی، در بیست‌ و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران بار دیگر بر لزوم تسریع تحویل پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران براساس مصوبه شورا به سازمان مدیریت بحران تاکید کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، این عضو شورای شهر گفت: پیش از زلزله غرب کشور و در 14 آبان ماه 1396 ، در تذکری به شهرداری تهران خواستار توجه و اجرای مصوبه شورا در «الزام شهرداری تهران به دراختیار قراردادن کلیه پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران» شدم، مصوبه مهمی که زلزله کرمانشاه و کرمان لزوم اجرای سریع تخلیه پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران از سوی شهرداری و در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران قرار دادن این پایگاه‌ها را بیش‌ازپیش روشن کرده است.

تبدیل سوله مدیریت‌بحران به شهربازی/از ۱۰۲سوله بحران فقط ۲۲سوله در اختیار شهرداریست/قالیباف سوله‌ها را به چه کسانی واگذار کرده بود؟

فراهانی با اظهار تأسف از شرایط سوله‌هایی مدیریت بحران تهران ادامه داد: متأسفم که از 102 سوله مدیریت بحران شهر تهران، تنها 22 سوله به‌عنوان پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است و بقیه یا برای ورزش در اختیار سازمان ورزش است یا به‌عنوان فضای کسب‌وکار و کاربری‌های غیرمرتبط و غیرمعقولی که هرجایی برایشان می‌توان متصورشد؛ بجز «پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران» مورداستفاده است.

او افزود: پس از تذکر این‌جانب برابر گزارش رسانه‌ها تعداد 4 سوله باز پس گرفته شد و به کاربری اصلی خود بازگردانده شد، اما این تعداد کافی نیست و باید در اسرع وقت تمامی این پایگاه‌ها تخلیه شوند،برای من جای تعجب است که با چه مجوز و منطقی پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران شهید آبشناسان، در منطقه 4 شهرداری تهران علی‌رغم هزینه 40 میلیارد ریالی شهرداری تهران، تبدیل به شهربازی کودک شده و طی قراردادی به مدت 10 سال بهره‌برداری آن به یکی از منصوبان و نورچشمی‌های مدیریت سابق شهر تهران با بهایی اندک واگذارشده است؟

او در ادامه به مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: اخباری درباره واگذاری زمین پایگاه‌های منطقه 2، منطقه 12 و... به پیمانکاران در برابر بدهی‌های شهرداری منتشرشده است که اگر این امر واقعیت داشته باشد باید به حال تهران گریست،که فضای پشتیبانی و مدیریت بحرانش را یا تغییر کاربری داده‌اند، یا محل کسب‌وکار کرده و یا فروخته‌اند.

ابن عضو شورای شهر تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم تسریع تخلیه و تحویل پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران به شهرداری تهران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تذکر می‌دهم.لازم است هرچه سریع‌تر گزارش حسن اجرای این مصوبه (که برابر تبصره 3 مصوبه مقرر بود هر سه ماه یک‌بار ارائه شود) به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
4
چه اشکالی دارد؟ مگر مدیریت بحران یک نوع بازی نیست؟
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
1
مگه بده؟موقع زلزله مردم بی سر پناه میرن شهربازی سرگرم میشوند...مدیریت مدیران ما همیشه در حد استاندارد جهانی بوده مخصوصا مدیریت قالیباف
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین