کد خبر: ۴۹۳۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

داعش ملکه انگلیس را تهدید کرد +عکس

گروه تروریستی داعش در آستانه کریسمس با انتشار یک پوستر تبلیغاتی ملکه انگلیس را تهدید به مرگ کرد.
آفتاب‌‌نیوز : گروه تروریستی داعش بار دیگر با انتشار 2 پوستر تبلیغاتی تهدید کرد که در مراسم کریسمس در انگلیس یک حمله تروریستی انجام می دهد.

در یکی از این پوسترهای تبلیغاتی یک عنصر گروه تروریستی داعش که فشنگ زیادی به خود بسته است زیر چراغهای سال نو میلادی در خیابان آکسفورد – یکی از خیابانهای معروف لندن در منطقه اعیانی وست لند انگلیس – در حال قدم زدن است. روی این پوستر نوشته شده است: از حالا به بعد ما به آنها حمله می کنیم و آنها به ما حمله نمی کنند.

گروه تروریستی داعش همچنین با انتشار یک پوستر دیگر ملکه انگلیس را تهدید کرد. عناصر گروه تروریستی داعش یک عکس وحشتناک از چهره ملکه انگلیس غرق در خون منتشر کردند. پشت زمینه این عکس پرچم انگلیس به چشم می خورد و یک چاقوی بزرگ هم در این عکس دیده می شود. زیر این تصویر نوشته شده است: در حال بررسی است... خیلی زود.

تهدید گروه تروریستی داعش علیه خانواده سلطنتی در حالی رخ داده است که به تازگی بیانیه رسمی نامزدی پرنس هری، نوه ملکه انگلیس و مگان مارکل، مدل و بازیگر آمریکایی به تیتر اصلی اخبار رسانه ها تبدیل شده است.

گروه تروریستی داعش که همه مناطق تحت تصرف خود را در سوریه و عراق از دست داده است، در آستانه کریسمس کشورهای اروپایی را تهدید به انجام حملاتی مرگبار کرده است. این گروه تکفیری چند روز پیش هم با انتشار تعدادی پوستر تبلیغاتی، نیویورک، فرانسه و انگلیس را تهدید کرد. در یکی از این پوستر های تبلیغاتی، یک بابانوئل در کنار جعبه ای پر از مواد منفجره مقابل میدان تایمز در محله منهتن نیویورک ایستاده و روی این عکس نوشته شده است: ما در جشن کریسمس در نیویورک با شما ملاقات می کنیم... خیلی زود.

داعش پیش از این هم «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک های جهان را تهدید به انجام حمله ای تروریستی در محل برگزاری مراسم کریسمس کرده بود. داعش سال گذشته میلادی در آستانه کریسمس یک حمله تروریستی در برلین، پایتخت آلمان انجام داد. در این حادثه تروریستی 12 نفر کشته و 48 نفر مجروح شدند.


منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین