کد خبر: ۴۹۳۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

درخواست نخبگان دانشگاهی از وزیرنفت درباره حواشی دانشکده نفت آبادان

"در سال‌های قبل تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با جانبداری و ایجاد انحصار و تضییع حقوق سایر دانشگاه‌ها و بدون در نظر گرفتن ملاک‌های کیفی و ایجاد فرصت برابر استخدام شده‌اند.‌"
آفتاب‌‌نیوز :
۵۰۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور از وزیر نفت خواستند در برابر فشاهای بیرونی ایستادگی کند و پای برگزاری آزمون استخدامی با شرایط برابر بایستد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، در این نامه آمده است: این‌ در این فضای یاس آور و در حالی که برخی از هم دانشگاهی های ما عطای خدمت در وطن را به لقایش بخشیده و به سایر کشورها مهاجرت کرده اند، برداشتن انحصار جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با رقابتی نمودن فضا و اعمال شرایط جدید جهت حضور نخبگان در آزمون استخدامی وزارت نفت نوید‌دهنده آینده‌ای روشن برای همگان بود. 

در سال‌های قبل تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با جانبداری و ایجاد انحصار و تضییع حقوق سایر دانشگاه ها و بدون در نظر گرفتن ملاک های کیفی و ایجاد فرصت برابر استخدام شده اند. این در حالیست که فارغ التحصیلان نخبه سایر دانشگاه ها باید سال ها پشت درهای بسته وزارت نفت بمانند.  ضمن تشکر از تدبیر و تصمیم صحیح حضرتعالی از شما درخواست می کنیم مقابل فشار ها بایستید و منافع ملی را فدای منافع اشخاص و گروه ها نکنید

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین