کد خبر: ۴۹۳۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

بدلکار ایرانی خود را برای فیلم هالیوودی آتش زد

ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی ویدئویی از لحظات آماده‌سازی خود برای اجرای صحنه‌ای در «open 24 hours»، تازه‌ترین فیلم پدریگ رینولدز منتشر کرد که قرار است به طور کامل در آن آتش بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی را شاید بیشتر مردم با حضورش در برنامه «خندوانه» به یاد بیاورند. شرکت کردن او در مسابقه لباهنگ و حضورش در آخرین مرحله غرق در شعله‌های آتش در استودیوی «خندوانه» یکی از صحنه‌هایی است که بسیار دیده شده است.


ارشا اقدسی به عنوان یک بدلکار بین‌المللی در پروژه‌های زیادی مشغول به فعالیت است. «open 24 hours» تازه‌ترین پروژه‌ای است که این روزها ارشا در آن مشغول به کار است. این فیلم که به کارگردانی پدریگ رینولدز در حال فیلمبرداری است در ژانر ترسناک ساخته می‌شود.


ارشا اقدسی روز گذشته ویدئویی از لحظات آماده‌سازی خود برای اجرای صحنه‌ای منتشر کرد که قرار بود به طور کامل در آن آتش بگیرد. فنی که اصطلاح بدلکاری آن full body burn  است. اقدسی در توضیح این صحنه نوشته است: «این تکنیک در بدلکاری یعنی بدن شما کامل در آتش است و فقط دو کف پای شما آتش ندارد. می‌دانید که آتش برای سوختن احتیاج به اکسیژن دارد. معمولا اگر آتش گرفتن بیشتر از 15 تا 20 ثانیه طول بکشد، از اکسیژن مخفی برای بدلکار استفاده می‌شود اما من 24 ثانیه بدون استفاده از اکسیژن این کار را کردم.»

خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین